آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

راننده بلژیکی در اولین تجربه خود در فصل 2016 و در گرندپری بحرین توانست برای مک لارن کسب امتیاز کند، وندورن در این مسابقه به عنوان جایگزین فرناندو آلونسو شرکت کرد.


فرناندو آلونسو و استافل وندورن - گرندپری اتریش 2017

فرناندو آلونسو و استافل وندورن


وندورن در گرندپری سنگاپور با کسب رده هفتمی، بهترین رده دوران حرفه ای خود در فرمول یک را کسب کرد. راننده جوان مک لارن اذعان داشت که اگر چه موفقیت در سنگاپور لذت بخش بوده است اما او زمان های سختی را در 2017 تجربه کرده است:

این اولین بار در دوران حرفه ای من است که چنین زمان های سختی را تجربه می کنم. در رده های جوانان من رقابت می کردم و اکثرا پیروز بودم.

اما من چنین چیزی را تجربه نکرده ام اینکه شما به اندازه ی کافی برای بدست آوردن هر نتیجه ای رقابتی نباشید. به طوری که این مسئله مرا بسیار قوی تر کرد و همچین تمرکز بر روی جزئیات و کار با فرناندو مرا بسیار آماده تر کرد.

این وضعیتی نیست که آرزویش را داشته باشیم اما زمانی که اوضاع تغییر کند و ما رقابتی شویم، آن زمان [همه ی این تجربیات] به ما کمک خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی