آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

خطر ردبول بیخ گوش مرسدس و فراری

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

با وجود نتایج ضیف تیم ردبول در نیمه اول فصل 2017 رقابت قهرمانی امسال برای رانندگان ردبول قبل ار آنکه بتواند آغاز شود به پایان رسید ولی با تلاش مهندسین ردبول و رنو و ارتقاء دائمی خودرو، نیمه دوم فصل بسیار متفاوت تر از نیمه اول آن برا این تیم رقم زده شد.

دنیل ریکاردو از هفت مسابقه قبل چهار مسابقه را در رده های برتر به پایان رساند و نتایج مکس ورستپن حتی از آن نیز بهتر بوده است، او در مسابقات مالزی و مکزیک توانست به پیروزی دست پیدا کند و در مسابقه ژاپن با یک رقابت نفس گیر جایگاه دوم را کسب کند. با این حساب اگر ردبول بتواند روند پیشرفت خود را طی زمستان ادامه دهد رسیدن به جایگاه مرسدس و فراری دور از دسترس نخواهد بود.

مدیر تیم ردبول در این رابطه نظرش را اینگونه بیان کرد:

اگر بتوانیم آموزه های خودمان از RB13 را به RB14 منتقل کنیم و به روند پیش رفت خود ادامه دهیم هر دو راننده تیم این قابلیت را خواهند داشت تا جایگاه سباستین فتل و لوئیس همیلتون را تهدید کنند.

با این وجود به عقیده هورنر نباید توان رقابتی همیلتون و فتل را دست کم گرفت، وی در ادامه افزود:

در حال حاضر لوئیس در بهترین شرایط خودش قرار دارد و تا چند سال آینده نیز به مسابقات ادامه خواهد داد، در سوی دیگر سباستین 30 ساله ایی قرار دارد که با ردبول چهار دوره قهرمانی جهان را کسب کرده است و اشتیاق فراوانی برای کسب پنجمین قهرمانی دارد. لوئیس نیز امسال چهارمین قهرمانی خودش را جشن گرفت اما او 30 سالگی خودش را زودتر تجربه کرده است. هر دو آنها برای قهرمانی پنجم سخت مبارزه خواهند کرد، با این وجود به عقیده من روحیه مبارزه در مکس، دنیل و سباستین بیشتر خواهد بود و باید منتظر سبقت های نفس گیر این سه باشیم.

وی در ادامه افزود:

مکس تنها 20 سال دارد، اگر بتوانیم خودروی رقابتی در اختیار او قرار دهیم ثابت خواهد کرد که لایق قهرمانی است. دوران حساسی در زندگی رانندگان بزرگ وجود دارد و برای مکس فصل 2018 آن دوره حساس خواهد بود. من به توانایی هر دو راننده تیم ایمان دارم، اگر ابزار مناسب را در اختیارشان قرار دهیم شانه به شانه لوئیس و سب خواهند جنگید و این همان چیزی است که برای جذابیت مسابقات لازم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی