آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

جولین پالمر از طریق اینستاگرام اعلام کرده است که گرندپری یکشنبه در ژاپن آخرین مسابقه او در رنو قبل از ترک این تیم خواهد بود.

به دنبال عقد قرارداد کارلوس ساینز به مدت یکسال بصورت قرضی از تورو روسو به عنوان بخشی از قرارداد موتوری، رنو بعنوان جبران به راننده بریتانیایی خود پیشنهاد داد که قبل از اتمام مدت قراردادش در انتهای فصل می‌تواند از تیم جدا شود.

بعد از اتفاقات سریالی در مسابقات سنگاپور و مالزی، پس از اینکه رنو اعلام کرد که ساینز جایگزین پالمر خواهد شد، در نهایت او تائید کرد که حضورش در رنو و شاید هم فرمول یک، بعد از مسابقه سوزاکای ژاپن به پایان خواهد رسید.

سیریل ایبتبول، مدیر رنو پس از تشکر از پالمر گفت:

من می‌خواهم از جولین بخاطر اینکه به تیم متعهد بوده است و رفتار حرفه‌ای داشت تشکر کنم. از زمانی که رنو به فرمول یک بازگشت، جولین خودش را در بالاترین سطح در اختیار پیشرفت شرایط تیم قرار داد.

او والاترین جنبه شخصیتی را به نمایش گذاشت و ما بهترینها را در ادامه راه برایش آرزو می‌کنیم.

پالمر به دلیل تعویض قطعات جدید موتوری، 20 رده سقوط را در گرندپری ژاپن کسب کرد و از رده 18 مسابقه را استارت خواهد زد.

همچنین برای آینده، او با ویلیامز در ارتباط است تا فصل آینده را با آنها باشد همینطور او خیلی مشتاق است که کاملاً به رقابتهای ایندی‌کار بپیوندد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی