آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

خانواده مایکل شوماخر به دنبال امیدی تازه در آمریکا

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ
مایکل شوماخر

خانواده مایکل شوماخر ممکن است این قهرمان افسانه ای فرمول یک را برای انجام معاینه های بیشتر توسط متخصصین مغز و اعصاب به کشور آمریکا منتقل کنند.

مایکل شوماخر که در سال 2013 در اثر سانحه ی اسکی دچار ضربه ی مغزی شد، تاکنون در خانه شخصی خود در کشور سوئیس بستری می باشد و در مورد وضعیت سلامتی او نیز اخباری موثق و درست در اختیار نمی باشد چرا که خانواده ی او به شدت مراقب نشت اخبار مربوط به سلامتی او می باشند و همچنین با هیچ خبرگزاری ای نیز مصاحبه ای انجام نمی دهند.

اما مجله آلمانی Bravo در گزارشی اذعان کرده است که وضعیت سلامتی شوماخر، بد و ضعیف می باشد لذا به همین دلیل همسر او، قصد درخواست کمک از ایالات محتده آمریکا را دارد. همچنین این گزارش در ادامه بیان می کند که ممکن است مایکل شوماخر به مزرعه گاوداری شخصی این خانواده در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس منتقل شود.

این نشریه همچنین ادعا می کند در آن جا متخصص مغز و اعصابی به نام مارک میکس می باشد که می تواند امید جدیدی برای خانواده شوماخر باشد.

دکتر مارک میکس نیز بیان کرده است:

ما تجربه زیادی در مواجه با بیماران تروما (به ضربه، شوک و یا جراحت وارد شده به بدن به شرط این که منبع ضربه خارج از بدن بوده و عامل درونی علت ایجاد آسیب نباشد تروما گویند) داریم.

احتمالا در اروپا کلینیک هایی با مواردی که ما با آن ها مواجه می شویم وجود ندارد.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، متاسفانه بدان معناست که وضعیت مایکل شوماخر بهبود خاصی پیدا نکرده است اما از طرفی شاید نشان دهنده این باشد که هنوز امید هایی باقی مانده است.

تنها فردی از جامعه فرمول یک که فرصت ملاقات با این قهرمان را داشته است رئیس FIA، ژان تاد بوده است. اما این مرد فرانسوی هیچ گاه صحبتی راجع به وضعیت او نکرده است.

حتی پسر مایکل شوماخر، میک شوماخر نیز هیچ گاه به صورت صریح درباره ی وضعیت عمومی و سلامتی پدرش صحبت نکرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی