آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

حمایت سباستین فتل از فراری

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سباستین فتل تا گرندپری ایتالیا پیشتاز جدال قهرمانی بود، اما حالا رقیبش یعنی لوئیس همیلتون به لطف خودروی قدرتمند مرسدس 59 امتیازبیشتر دارد.

فتل در سنگاپور پول را گرفت، اما در دور اول به خاطر یک تصادف از مسابقه کنار رفت. در مالزی هم به خاطر مشکلات توربو در تعیین خط آخر شد و در مسابقه نیز با تمام تلاشی که کرد نتوانست رتبه ای بهتر از چهارمی به دست بیاورد.

فتل در ژاپن از رده دوم استارت زد ولی مشکل شمع پیشرانه اش هنوز حل نشده بود و در همان دورهای ابتدایی هم با مسابقه و هم با قهرمانی وداع تلخی داشت.

فتل می گوید:

اتفاقی عادی است اگر در بحران باشید، مخصوصا وقتی همه چیز اشتباه پیش می رود، این بخشی از کار ما است، اما من فکر می کنم که باید از آن ها دفاع کنم.

تا به این جا عملکرد فوق العاده ای داشته ایم، مشکلات ناپایداری دو مسابقه قبل را برای مان تلخ کردند ولی بعضی اوقات این گونه است.

مطمئنا دردناک است، همه ما ناامید هستیم، اما بهترین چیز این است که برگردیم، کمی استراحت کنیم و برای چهار مسابقه بعدی با نهایت قدرت حاضر شویم و ببینیم که چه می شود.

فتل افزود:

هنوز برای امسال شانس داریم، بستگی به این دارد که در چند مسابقه آینده چه اتفاقی بیافتد.

اما، آره، خیلی دست ما نیست که اوضاع طبق روال ما پیش رود، اما در کل فکر می کنم که تیم در مسیر درستی است. فکر می کنم مسابقه به مسابقه پیشرفت می کنیم، فکر می کنم بیشتر از چیزی که بقیه فکر می کردند به دست آوردیم.

هم چنین نکات مثبتی نیز هستند، اما قطعا در موقعیت فعلی به نکات مثبت نگاه نمی کنید، چون روزی است که نباید به نکات مثبت توجه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی