آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

درست قبل از جایزه بزرگ سنگاپور مکلارن تایید کرد از هوندا در انتهای فصل جدا خواهد شد و در همان مسابقه استافل وندرون توانست مسابقه را در رده هفتم به پایان برساند و این نتیجه را در مالزی نیز توانست تکرار کند. اما عدم توانایی دو راننده مکلارن در کسب امتیاز در ژاپن باعث نشد بولیر نظر خود را تغییر دهد:

سه مسابقه آسیایی واقعا خوب بودند. ما توانسیتم امتیازات خوبی را به دست بیاوریم و از ابتدای فصل بسیار قوی تر شده ایم. ما قطعا این روند خود را ادامه خواهیم داد و در با تمام توان در چهار مسابقه آخر فصل تلاش خواهیم کرد.

فرناندو آلونسو حضوری قوی در ژاپن داشت و توانست خود را به مرحله سوم تعیین خط نیز برساند اما به دلیل تعویض موتور 35 رده پنالتی دریافت کرد و مسابقه را از رده آخر شروع کرد. این جریمه باعث شد تا وندورن مسابقه را از رده دهم شروع کند اما با درگیری با کیمی رایکونن شانس کسب امتیاز را از دست داد.

بولیر افزود:

آلونسو با تعهد بسیار عجیبی رانندگی می کرد و خود را تا یک قدمی امتیاز نیز رساند اما باید بگویم امروز روز ما نبود با این که هر دو راننده ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

از تمام تیم به خاطر روحیه بالا و تلاش بی وقفه تشکر می کنم. من به سوزوکا علاقه دارم و برای آن احترام زیادی قائل هستم اما ما در حال حاضر در وضعیتی قرار نداشتیم که بتوانیم طرفداران ژاپنی را با یک نتیجه خوب خوشحال کنیم. آن ها با شور و اشتیاق از ما حمایت کردند و من از حمایت آنها سپاس گذارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی