آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


فصل 2017-2016 فرمول یک، فصلی بود که تورو روسو با موتور قدیمی تر تیم فراری پا به عرصه مسابقات گذاشت، امسال اما این تیم به همراه تیم ردبول تصمیم گرفتند از موتورهای تولید شرکت رنو استفاده کنند. با این حال هر دو تیم از کم بودن قدرت موتورهای تولید رنو در مقایسه با موتورهای فراری و مرسدس ناراضی هستند، به همین دلیل انتظار سخت شدن مسابقه در پیست های سرعت بالای بلژیک و ایتالیا را دارند.

در حالیکه ردبول معتقد است قدرت موتورهایشان در اسپا چندان تاثیر گذار نخواهد بود، فرانز تاست رئیس تیم تورو روسو بر این باور است که هر دوی این مسابقات چالشی بزرگ سر راه تیمشان است.

پیچ های نیمه سریع و نیمه کند جایی هستند که ماشین های ما عملکرد مطلوبی دارند، مواقعی که قدرت موتور چندان مولفه تاثیر گذاری نیست مثل کانادا، اتریش، باکو و سیلورستون. انتظار دارم در سنگاپور، آمریکا و همچنین ژاپن نیز قدرت رقابت با تیم های دیگر را داشته باشیم.

اما در مورد اسپا و مونزا با مستقیمی های طولانیشان، جایی که قدرت بیشینه موتور مولفه بسیار تاثیر گذاری است، باید بگویم با رقبمای قدرتمندان فاصله داریم.

 

تاست همچنین گفت از پیشرفتی که در تورو روسو ایجاد شده راضی است.

منابع مالی ما قابل مقایسه با غول های فرمول یک نیست و با این حال به نظر من عملکرد قابل قبول داشته ایم.

اگرچه عملکرد تورو روسو در طول فصل جاری فرمول یک نوساناتی داشته است، اما در مقایسه با عملکرد آنها در فصل گذشته در مدت زمان مشابه، می توان پیشرفت و همچنین نکات مثبتی را دید.

ما ماشین هایمان را به روز کردیم، تغییرات خوبی ایجاد کردیم اما این نکته را نیز باید بگویم که بودجه زیادی برایمان باقی نمانده است. طبیعی است نتوانیم مانند تیم های برتر، برای هر مسابقه به روز رسانی های معتدد و جدید داشته باشیم به این دلیل که بودجه آنها 3 تا 4 برابر بودجه تیم ما است. همیشه باید تمام خرج و مخارج تیم را کنترل کنیم، و باید اذعان کنم تا این مرحله از فصل بسیار عالی عمل کرده ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی