آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ترکیب تیم تورو روسو برای فصل بعد مشخص شد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ

تیم اسکودریا تورو روسو حضور برندون هارتلی و پیر گسلی را برای سال آینده تایید کرد.

گسلی فرانسوی از جایزه بزرگ مالزی جایگزین دنیل کویات شد و هارتلی نیز از آستین پشت فرمان خودرو تورو روسو نشست. در حالی که ساینز به رنو پیوسته و کویات نیز از برنامه ردبول خارج شده است تقریبا ترکیب این تیم برای فصل 2018 مشخص شده است.دکتر هلموت مارکو مدیر ردبول ( که مالکیت تیم تورو روسو را در اختیار دارد ) پس از جایزه بزرگ برزیل گفت این ترکیب ممکن است دور از دسترس نباشد.

مارکو در مصاحبه با موتوراسپرت گفت:

این شایعات شاید به خاطر فشار رسانه ها به تورو روسو بر زبان ها افتاده باشد. البته من هم چنین حدسی دارم اما دقیق نمی دانم. ما در حال حاضر مشکلات دیگری داریم.

این در حالی است که فرانس تاست مدیر تورو روسو با حمایت کامل از دو راننده تازه کار خود آن ها را سرمایه ای ارزشمند برای تیم ایتالیایی دانست:

هر دو راننده واقعا خوب عمل کرده اند و افرادی با ارزش در تیم هستند. با وجود پیر و برندون من نمی توانم شخص دیگری را در خودرو سال بعد ببینم. اما همه چیز در دستان ردبول است و تائید نهایی از طرف آنها خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی