آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

بولیر: پیشرفتمان، بیش از حد انتظار بود

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

مدیر تیم فرمول یک مکلارن، اریک بولیر در مصاحبه‌ای که با سایت موتوراسپورت داشت، از پیشرفت غیرمنتظره‌ تیمش در بخش آیرودینامیک گفت.

مکلارن در گرندپری آمریکا از بال جلوی جدید خود رونمایی کرد و در مرحله‌ تعیین خط جایزه بزرگ مکزیک، این قطعه را روی خودروی فرناندو آلونسو به کار برد. اتفاقی که واکنش مثبت ماتادور را در پی داشت و باعث شد آلونسو، شاسی تیمش را بهترین شاسی پیست بخواند.

رئیس فرانسوی هم با تاکید بر اینکه میزان پیشرفت، بیش از حد انتظار بوده، صحبت‌های آلونسو را صحیح دانست و گفت:

کمی از چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم بهتر بود.

یک غافل‌گیری برای همه‌ ما بود. فکرش را هم نمی‌کردیم که خودرو تا این حد رقابتی بشود. اما وقتی همه‌ قطعات را کنار هم قرار دادیم همان کاری که هفته‌ گذشته روی خودروی فرناندو انجام دادیم نتیجه‌ی خوبی گرفتیم. این خبر بسیار خوبی است.

امیدوارم استافل وندورن هم بتواند در مسابقه‌ برزیل از آن استفاده کند.

این کار برای کسب اطلاعات هم خوب است چون این قطعه برای خودروی فصل بعد است. این طور متوجه می‌شویم کجا هستیم و چه کارهایی باید بکنیم.

بولیر از نظرات مثبت آلونسو ابراز خرسندی کرد اما برخلاف او به رده‌بندی تیم‌ها بر اساس شاسی نپرداخت:

ویژگی‌های خودروی ما با دیگر خودروها مثلا ردبول متفاوت است. ما از نقاط ضعفمان در برابر آن‌ها آگاهیم. مطمئنم که برعکس این قضیه هم هست.

این یک پیشرفت بزرگ است اما هنوز باید کار کنیم.گرفتن تیم‌های رقابتی، بعد از سه سال که شاسی را با فلسفه‌‌ای جدید طراحی کردیم، یک دستاورد بزرگ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی