آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

بوتاس مخالف دستور تیمی در تیم مرسدس

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ

راننده فنلاندی در مسابقه اسپا توانست رده پنجم را کسب کند و در جدول قهرمانی نیز با هم تیمی خود 34 امتیاز فاصله دارد.

با وجود اینکه مرسدس اعلام کرد که ممکن است به زودی همه چیز تغییر کند اما بوتاس فکر می کند که هنوز بسیار زود است که او را کنترل کنند زیرا هنوز رقابت و شانس قهرمانی در دستان اوست:

اگر من عملکرد خوبی داشته باشم، اگر بتوانم پول پوزیشن را بدست آورم و پیروز شوم، قهرمانی در دستانم خواهد بود.

هنوز هشت مسابقه باقی مانده و از نظر امتیازی رقم بزرگی است.

نفراتی که جلوی من [در جدول قهرمانی قرار دارند] تاکنون مسابقه ای را نبوده که به پایان نرسانند (DNF)، اما در ادامه شاید چنین چیزی رقم بخورد.

بوتاس همچنین افزود که زمان مناسبی برای نامیدن او به عنوان راننده دوم در برابر همیلتون نیست، دقیقا زمانی که او حاضر به عقب نشینی نیست:

فکر نمی کنم این روش درستی باشد، من اجازه نمی دهم که چنین نکات منفی به ذهن من خطور کند.

مطمئنا در برخی موارد من درک می کنم که تیم برای قهرمانی پیش می رود و برای این مهم، باید مطمئن شود که حداقل یکی از راننده ها پیروز خواهند شد.

اما برای دستور تیمی هنوز بسیار زود است. ما نیاز داریم تا مسابقه به مسابقه پیش برویم و در هر مسابقه شما با موقعیت متفاوتی رو به رو خواهید شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی