آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

برندون هارتلی، صندلی توروروسو را برای گرندپری مکزیک حفظ خواهد کرد، زیرا تیم باز هم با دنیل کویات افت کرد.

راننده نیوزلندی با پیر گسلی همان کسی که پیش از این نیز دوبار برای تیم در فصل جاری رانندگی کرده است، هم تیمی خواهد شد.

هارتلی در اولین تجربه‌اش در آستین که اولین مسابقه انفرادی او از 2012 بود، توانست رده سیزدهم را کسب کند در حالیکه کویات دهم شد و تا اینجای فصل تنها 4 امتیاز بدست آورده است.

در بیانیه‌ای که توسط توروروسو در روز دوشنبه منتشر شد، ترکیب اصلی برای گرندپری مکزیک، گسلی و هارتلی اعلام شده است و تیم ترجیح داد که بیش از این اطلاعاتی را فاش نکند.

گسلی با عملکردی که در مالزی و ژاپن داشت، تیم را تحت تاثیر قرارداد، اما برای آستین به رقابت نهایی سوپر فرمولا به ژاپن برگشت.

توروروسو برای آستین، راننده قهرمان مسابقات استقامتی پورشه؛ برندون هارتلی، را بعنوان جانشین گسلی انتخاب کرد که در اولین حضورش در کنار کویاتی رانندگی کرد که او هم بعنوان جانشین کارلوس ساینز که به رنو رفته بود، در تیم حضور داشت.

گسلی فینال سوپر فرمولا را از دست داد زیرا که مسابقه به دلیل اعلام خطر وزش طوفان سهمگین لغو شد لذا انتظار داشت به تیم برگردد تا ادامه فصل را در کنار آنها باشد.

آینده کویات نیز در فرمول یک همچنان نامشخص است، علی‌رغم اینکه این راننده روسی گفته است که همچنان مطمئن است که در تیم ردبول خواهد ماند و همچنین تصمیم دارد با مشاور موتوراسپورت، هلموت مارکو، صحبت نماید.

توروروسو بعد از ویلیامز که در جایگاه پنجم با 15 امتیاز اختلاف قرار دارد، در جدول قهرمانی سازندگان جای گرفته است اما آنها به یکباره متوجه شدند که رنو با 5 امتیاز اختلاف در رده هفتم بعد از مسابقه آستین و کسب رده هفتم توسط راننده سابق آنها، ساینز، پشت سر آنها قرار گرفته‌ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی