آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

اولین تجربه رانندگی آلونسو با خودروی لمان

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

فرناندو آلونسو راننده تیم مک لارن اولین روز تست خود با خودروی LMP1 تویوتا در بحرین را فوق العاده خواند.

آلونسو تمرینات خود روز یکشنبه در بحرین رابرای حضور در مسابقات استقامت آغاز کرد. او در اولین تمرین با خودروی شماره 8 تویوتا حدود 600 کیلومتر را در 113 دور به پیاین رساند و با ثبت زمان 1:43:013 هفت دهم کندتر از مایک کانوی دیگر راننده تویوتا کار خود را به پایان رساند آلونسو در مورد تست اول خود گفت:

روز فوق العاده ای بود. تست خودروی LMP1 چیزی است که هر راننده ای دوست دارد آن را انجام دهد چون رانندگی با این خودرو ها واقعا عالی است. این خودرو ها در طول یک مسابقه سخت و طولانی غوغا می کنند. من خیلی دوست داشتم تا بتوانم این خودرو ها رو برانم که امروز موفق به انجام آن شدم و از این موضوع بسیار خوشحالم.

مدیر فنی تویوتا پاسکال واسلون از عملکرد آلونسو در اولین تجربه رانندگی او در خودروی لمان شگفت زده شده بود ولی هیچ حرفی از آینده آلونسو در تویوتا نزد:

او واقعا فوق العاده بودو نظم خوبی در کارش بود. بدون اسپین شدن، خارج شدن از مسیر و آسیب به خودرو کارش را تمام کرد و این درست چیزی است که ما از راننده ای که قرار است پشت خودرو مان بنشیند انتظار داریم. همه چیز خوب بود. ولی ما کمی بیشتر از یک تست را با او بودیم. بعد از ظهر ما کمی تست لاستیک که در ادامه کار کانوی بود انجام دادیم. ما هیچ وقت با سوخت کم نبودیم و هیچ دور ثبت زمان سریع ( مانند تعیین خط ) نزدیم. در تمام وقت خودرو با سوخت کامل بود و ما تا جایی که می توانستیم از تست امروز استفاده کردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی