اکون که بی شک یکی از استعداد های ناب فرمول یک است توانست به رکورد به پایان رساندن 25 مسابقه پیاپی برسد که قبلا در دست مکس چیلتون بود. او در مورد جایزه بزرگ ژاپن گفت:

مسابقه ژاپن واقعا عالی بود. از ابتدای دور های تمرینی ماشین سریع بود و مسابقه را به خوبی به پایان رساندیم. در شب یکشنبه واقعا از روزی که داشتم لذت بردم و از آن بسیار راضی هستم زمانی که شما مطمئن هستید با حداکثر توان رانندگی کردید. من احساس می کنم تیم قدم خوبی رو به جلو برداشته است و می توانیم در مسابقات آینده قوی رقابت کنیم.

استبان اکون - گرندپری ژاپن 2017

استبان اکون – گرندپری ژاپن 2017

اکون که تنها در موناکو نتوانست در بین ده راننده اول باشد بی صبرانه منتظر جایزه بزرگ آمریکا و شهر آستین است:

من فکر می کنم همه از دیدار دوباره آستین لذت ببرند. شهر بسیار سرگرم کننده است و سال گذشته اوقات خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته ما باید بر روی مسابقه تمرکز کنیم.

در طول آخر هفته کنسرت های زنده زیادی اجرا می شود و رستوران های زیادی نیز وجود دارد. در پیست نیز رانندگی بسیار لذت بخش است.

بخشی از پیست با پیچ های سرعت بالا مانند سیلورستون، مستقیمی طولانی مانند مونزا و بخش پر پیچ و خم آخر نیز لذت رانندگی را چند برابر می کند. در ابتدای مسیر نیز تغییر ارتفاع به سمت پیچ یک و شکل پیچ به شما اجازه می دهد در زمان های مختلفی ترمز کنید و مسیر های مختلفی را استفاده کنید. پیشرفت کردن در اینجا آسان نیست اما فرصت خوبی برای ریسک کردن می دهد.