آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

استافل وندورن: آلونسو مربی من نیست

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

وندورن در اولین فصل حضور خود به عنوان راننده اصلی در فرمول یک، مشکلات بسیاری را متحمل شده است که این مشکلات دوام و قدرت موتور هوندا مانع بروز توانایی های وی در مقایسه با هم تیمی مطرح خود شد. با این حال، راننده 25 ساله بلژیکی تمرکز خود را حفظ کرد و در طی تابستان توانست مهارت های رانندگی خود را بهبود ببخشد.

هرچند وندورن این را تکذیب کرد که رابطه وی با آلونسو با رابطه بین فیلیپه ماسا و لنس استرول مشابه است و تاکید کرد که فرناندو آلونسو مربی وی نیست.

وندورن افزود:

البته که ما با یکدیگر در یک تیم و در یک جهت  همکاری می کنیم ولی او در کنار من نیست تا من را کمک کند. ما با یکدیگر خیلی راحت هستیم و هنگامی که خارج از ماشین هستیم گفتگو های معمولی با یکدیگر داریم ولی او مربی من نیست. لنس ممکن است به مربی نیاز داشته باشد، نمی دانم. فرناندو بهترین منبع و مرجع در فرمول یک است و رانندگی در کنار یکی از بهترین های فرمول یک فواید زیادی دارد. با وجود اینکه رقابت های فراوانی وجود دارد اما من با فرناندو رابطه خوبی دارم. ما امسال ماشین خوبی در اختیار نداشتیم ولی برای من مثبت بود چون شانس این را داشتم تا بتوانم با وی رقابت کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی