آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

پس از آنکه مرسدس به طور ناگهانی خروج از مسابقات DTM و پیوستن به مسابقات فرمول E را اعلام کرد، آینده این تیم آلمانی در مسابقات فرمول یک موضوع بحث رسانه ها قرار گرفته است.

با این حال مدیر مرسدس، دکتر دیتر زچه، در نمایشگاه فرانکفورت اعلام کرد فرمول یک با تاریخچه و نام تجاری مرسدس گره خورده است:

فرمول یک به جوان تر شدن و توسعه برند مرسدس کمک کرده است، بنابراین هیچ تغییر استراتژی تا سال2021 وجود نخواهد داشت. ما به موافقت نامه کنکورد پایبند خواهیم بود و به غیر آن حتی فکر هم نخواهیم کرد.

قوانین فرمول یک در سال 2021 دستخوش تغییراتی خواهند شد، تغییراتی آینده نگرانه که در حال حاضر در دست بررسی و توسعه قرار دارند.


مدیر مرسدس پس از معرفی هایپر کار 5میلیون دلاری خود با نام پروژه1 که از یک موتور هیبریدی با ساختاری شبیه خودروهای فرمول یک و توان 1000 اسب بخار بهره می برد افزود:

مسابقات DTM را به مقصد فرمول E ترک کردیم، در مقطع کنونی این مسابقات در خال توسعه و به دست آوردن یه ساختار مشخص است و ما میخواهیم به افزایش رقابت بین تیم ها کمک کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی