آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

آلونسو : کار سختی در مکزیک دارم

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

ماتادور در گرندپری آمریکا از مسابقه کنار رفت، باز هم وقتی که در حال امتیاز گرفتن بود و نقص موتور او را وادار به کنار رفتن از مسابقه کرد. این کنار رفتن باعث این شد که راننده مک لارن مسابقه را از رده های پایانی مکزیک شروع کند چون با عوض کردن قطعه ای دیگر از پیشرانه آلونسو باز هم پنالتی گرفته است.

آلونسو گفت:

مطمئنم که آخر هفته سختی برای ما خواهد بود و من انتظار این را دارم که به خاطر پنالتی هایی که به دلیل نقص موتور در آستین گرفتم مسابقه را از پشت آغاز کنم.

هم چنین این پیستی است که معمولا به خاطر ترافیک در آن به مشکل می خوریم، که این سبقت گرفتن را سخت می کند. اما در طرف مثبت، قسمت های جدید زیادی را در روز جمعه آمریکا آزمایش کردیم که از آن ها راضی بودیم، و امیدواریم که آن ها را به مکزیک بیاوریم.

آلونسو در مکزیک به پیشرانه جدید مک لارن مجهز خواهد شد، پیشرانه ای که وندورن در آمریکا از آن استفاده کرده بود.

یوسوکه هاسه گاوا رئیس بخش فرمول یک هوندا گفت:

بله، من فکر می کنم [که پنالتی خواهیم گرفت] پس بهتر خواهد بود که موتور جدیدی در مکزیک معرفی کنیم.

فرناندو آلونسو - گرندپری مکزیک 2016

فرناندو آلونسو – گرندپری مکزیک 2016

با وجود تمام چالش ها، آلونسو به خاطر برگشت به پیست هرموناس رودریگز و شهری که در قلبش جای دارد خوشحال است.

فرناندو بیان کرد:

خیلی مهم است که به مکزیک می رویم آن هم در حالی یاد و خاطر همه کسانی که به خاطر زلزله اخیر تحت تاثیر قرار گرفته اند در ذهن ما است و به آن ها نشان خواهیم داد در این دوران سخت چه قدر حمایت شان خواهیم کرد.

استقبالی که در مکزیک از ما می شود یکی از بهترین ها در دنیاست، شما واقعا گرمی هواداران را در سر تا سر پیست حس می کنید، مخصوصا در میدان اصلی، و حمایت باورنکردنی است.

برای من، این عالی است که به کشوری بروم، به هتل برسم و با زبان مادری خودم با آن ها صحبت کنم. اما جدی، من مکزیک و مردمش را دوست دارم، و امیدوارم که نمایشی را که شایسته اش هستند ارائه دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی