آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

آلونسو: از کوره در رفتم

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ب.ظ

مرد اسپانیایی استارت فوق‌العاده‌ای در مارینا بِی داشت اما همان لحظه‌ای که در سرش رویای گرفتن سکو را می‌پروراند مکس ورستپن، با حرکتی غیرحرفه ای ماشینش را به خودروی کیمی رایکونن کوبید،و خودروی کیمی نیز از پهلو با او برخورد کرد و به تمام رویا پردازی‌های آلونسو پایان داد.

کلافگی آلونسو، وقتی که صحنه‌ آهسته‌ تصادف خود را دید، تبدیل به خشم شد و مشت محکمی بر دیوار کوبید آنچنان که دیوار فرو رفت!!!

وی به خبرنگاران حاضر در پیست سپانگ گفت:

بله… [فرو رفتگی] هنوز آنجاست. وقتی صحنه‌ آهسته را دیدم و متوجه خروج سباستین فتل از مسابقه شدم، از کوره در رفتم. فقط لوئیس همیلتون جلوی ما بود و استراتژی تایر درستی داشتیم.

حتی می‌توانستیم از لوئیس سبقت بگیریم، اگر فرصتش پیش می‌آمد. احتمالا بعد از آن یک یا دو رده از دست می‌دادیم اما نه بیشتر چون یک پیست شهری است و کسی از شما سبقت نمی‌گیرد. و این سکویی که از دست رفت می‌توانست یکی از با ارزش‌ترین چیزهای زندگی من باشد.

فرناندو در مورد وضعیت آینده‌ خود اطلاعات جدیدی به خبرنگاران نداد اما به این نکته اشاره کرد که احتمالا بعد از گرندپری ژاپن در مورد فصل 2018 تصمیم گیری می‌کند.

او در مصاحبه با کِرَش توضیح داد:

استراحتِ بین مسابقه‌ ژاپن و آمریکا امکان تفکر برای تصمیم گیری درست را به ما خواهد داد. فکر می‌کنم در مالزی و ژاپن سخت درگیر کار کردن روی ماشین و عملکرد درون پیست‌ها باشیم. از نظر من، بعد از ژاپن فرصت خوبی است. هر آنچه که احساس بهتری به من بدهد را انجام خواهم داد. فکر کنم بارها این جمله را تکرار کرده‌ام که می‌خواهم در سال آینده برای بردن و سکو رقابت کنم. می‌خواهم به روند سابق بازگردم. می‌خواهم برای قهرمانی سال تلاش کنم.

هنوز به اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز دارم اما خوش‌بین می‌مانم. مک‌لارن یکی از بهترین تیم‌ها یا شاید بهترین تیم تاریخ فرمول یک است.

از نظر من پتانسیل عملی کردن و ثابت کردن حرف‌هایم را داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی