آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

آلونسو: احتمالا داوران مسابقه نوشابه می نوشیدند

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

فرناندو آلونسو معتقد است داوران گرندپری ایتالیا هنگام حادثه وی با جولیون پالمر نوشیدنی می نوشیدند و حواسشان به این دو راننده نبوده است!

دو راننده تیم های مک لارن و رنو در حال رقابت بر سر رده دوازدهم بودند که راننده انگلیسی پیچ دوم را رد کرد و جایگاه را پس نداد تا آلونسو با عصبانیت پیغام های رادیویی به تیم بفرستد.

پالمر نهایتا جریمه ای پنج ثانیه ای دریافت کرد اما با خرابی خودرو، از مسابقه کنار رفت. هنگامی که راننده اسپانیایی از این موضوع با خبر شد از این اتفاق به عنوان «کارما» یاد کرد.

آلونسو که امروز با مشکل جعبه دنده دست و پنجه نرم می کرد، گفت که پالمر باید بی درنگ جایگاه وی را پس می داده و داوران خیلی دیر به این مسئله واکنش نشان داده اند. او می گوید:

ما در کنار یک دیگر به پیچ رسیدیم، هر دو دیر ترمز کردیم و من موفق شدم وارد پیچ شوم. او اما این کار را نکرد و با رد کردن پیچ، جلو باقی ماند.

قوانین در این زمان ها تقریبا مشخص هستند. وقتی دو نفر به پیچ می رسند، یک نفر وارد آن می شود و دیگری آن را رد می کند، باید جایگاه را پس دهد. این بار اما عوامل FIA احتمالا مشغول نوشیدن یک نوشابه بوده اند.

وی اضافه می کند:

این ارتباطی به تفسیر من از آن چه داوران دیده اند ندارد اما تماشاگران برای دیدن هیاهو به اینجا نیامده اند، آمده اند تا یک چیز نرمال را ببینند.

قهرمان سال های نه چندان دور فرمول یک معتقد است این جریمه برای پالمر کافی نبوده است:

[این جریمه] کافی نبود چون من ده ثانیه از دست می دادم. ما به دلیل دمای بالا با جعبه دنده نیز مشکل داشتیم و باقی ماندن پالمر برای سه یا چهار دور دیگر جلویمان برای این مسئله خوب نبود. در فوتبال اگر با دست توپ را بگیرید خطاست و این حرکت همیشه خطاست.

راننده مک لارن همچنین در دور یکی مانده به آخر از مسابقه کنار رفت تا بدون دریافت جریمه در گرندپری سنگاپور، جعبه دنده را همین امروز تعویض کند. آلونسو می گوید جعبه دنده باعث شد تا در هر دور زمان هایی را از دست بدهد:

ما در هر دور 1.5 ثانیه زمان از دست می دادیم و به همین دلیل مسابقه پیچیده شده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی