آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

البته تیم فراری حق استفاده از این مقدار روغن را ندارد. طبق قانون فیا هر آپدیتی که قبل از گرندپری مونزا انجام شده باشد، حق استفاده از 1.2 لیتر روغن را دارد، اما آپدیتهای گرندپری مونزا و پس از آن که شامل آپدیت پیش روی فراری هم می شوند، حق استفاده از حداکثر 0.9 لیتر روغن را دارند.

سخنگوی فیا در این باره می گوید:

اگر موتوری در هفته مسابقه مونزا یا پس از آن رونمایی شده، باید از حداکثر 0.9 لیتر روغن استفاده کند اما چنانچه موتوری در اسپا یا پیش از آن رونمایی شده، باید از از حداکثر 1.2 لیتر روغن استفاده نماید.

توتو ولف، مدیر تیم آلمانی از اینکه مرسدس در رقابت با فراری توانست زودتر و در اسپا به آپدیت مورد نظر برسد و می تواند از این برتری سود ببرد، اظهار خوشحالی کرده و اضافه کرد:

ما از طریق روابطی که داشتیم، توانستیم در پشت درهای بسته به آنها بفهمانیم که ایرادی در این کار وجود دارد. اما این پایان کار نیست، ما باید مواظب باشیم چون اتفاقات پشت پرده ای وجود دارند که در دید کلی آن طور به نظر نمی رسند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی