آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

رایکونن : قدرت موتور مرسدس بیشتر است

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ

کیمی رایکونن - روز دوم تست های مجارستان

پس از پایان نیم فصل اول کیمی رایکونن راننده فنلاندی فراری معتقد است خودرو مرسدس از نظر قدرت برتری کمی نسبت به خودرو فراری دارد اما خودرو فراری با داشتن شاسی بسیار قوی در پیست های تنگ بسیار قوی تر از مرسدس است.

این خصوصیت دو خودرو باعث شده است در هر مسابقه شرایط کاملا متفاوت از مسابقه قبل باشد. از آن جا که دو خودرو فراری در موناکو و مجارستان پیست های با دانفورس بالا اول و دوم شده اند و مرسدس نیز توانست در مونترال و سیلوراستون که پیست های بسیار قدرتی هستند اول و دوم بشود، این فرضیه کیمی رایکونن را باید بسیار درست دانست.

رایکونن گفت:

این کاملا مشخص است که پیست هایی هستند که ما در آن ها بسیار بهتر هستیم. چون ما توانستیم در تعیین خط نیز بسیار پیشرفت کنیم. البته مرسدس در پیست های قدرتی قدرت موتور بیشتری در اختیار دارد اما مسائل زیادی در موفقیت دخیل است.

شما نمی توانید با دیدن پیست بگویید که اه این پیست برای ما خوب است و آن یکی نه. ما نمی توانیم بگوییم که چه شرایطی وجود دارد چون چیز های کوچک باعث تفاوت های بزرگ می شود.

بعد از تعطیلات ما کار خود را در بلژیک از سر خواهیم گرفت و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر الان به پیست اسپا نگاهی بیاندازیم پیست به اندازه بوداپست برای ما راحت نخواهد بود. ما در جال بهبود خودرو هستیم و بهترین کارمان را انجام خواهیم داد.

نیم فصل دوم در حالی در پیست بلژیک آغاز خواهد شد که کیمی رایکونن در سال های 2004 ، 2005 ، 2007 و 2009 توانست در این پیست پیروز شود، بیشتر از تمام راننده های حاضر در مسابقات فرمول یک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی