آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


طبق اظهارات توتو ولف، تمدید قرارداد والتری بوتاس با مرسدس برای سال 2018 در جریان است و انتظار می‌رود تا مسابقه گرندپری سنگاپور منتج به تصمیم نهائی گردد.

والتری بوتاس با امضای قراردادی یک ساله با مرسدس به دنبال اعلام بازنشستگی نیکو روزبرگ بعد از قهرمانی جهان، به این تیم پیوست.

اما عملکرد مرد فنلاندی تاکنون در این فصل بی نظیر بوده است و انتظارات سازنده آلمانی را برآورده کرده است. همچنین در همین خلال او دو قهرمانی را در اولین فصل حضورش در تیم بدست آورده است.

مدیر مرسدس، توتو ولف، به دنبال حل و فصل آینده بوتاس قبل از شروع مسابقات در نیمه دوم سپتامبر در آسیا است، و در حال حاضر این تعطیلات فرصت مناسبی برای ادامه این مذاکرات است.

توتو ولف می‌گوید:

برای صحبت کردن و فکر کردن درباره مسائل، زمان خوبی است.

ما قبل از مجارستان مذاکرات خوبی با والتری داشتیم. بطور قطع دوست دارم بعد از تصمیم گیری وارد دور نهایی مسابقات در آسیا شویم.

برنامه سنگین فرمول یک، وقت زیادی برای مذاکره نمی‌گذارد اما بوتاس نگران آن نیست.

راننده فنلاندی گفت:

امکان این که در تعطیلات پیشرفت هایی صورت گیرد، وجود دارد اما عجله‌ای نیست. ضرورتی ندارد که قبل از اسپا ( گرندپری بلژیک)، کاری انجام دهیم.

او به اتوبیلد گفت:

من احساس می‌کنم که خیلی خوب در تیم جا افتاده‌ام  و تنها بازخورد مثبت داشته‌ام، پس جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد:

باید صادقانه بگویم که من به دنبال هیچ تیم دیگری نیستم، من قصد دارم که رابطه طولانی‌ای را با مرسدس آغاز کنم، این چیزی است که اولویت دارد.

شایعاتی اوایل تابستان منتشر شد که سباستین فتل راننده فراری پیش قراردادی با مرسدس برای 2018 امضا کرده است اما تیم آلمانی این خبر را تکذیب کرد.

اما انتظار می‌رود که فتل، صدر نشین حال حاضر جدول قهرمانی جهان، در مارانلو همچنان با هم تیمی‌اش کیمی رایکونن برای مدت طولانی همکار بماند.

تمام نشانه‌ها حاکی از تمدید قرارداد بوتاس، با مرسدس است. احتمالاً مذاکرات در خصوص طول زمان قرارداد و مهم تر میزان ارزش مالی آن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی