آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

بوتاس: هدفم مشخص است

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

والتری بوتاس بعد از کسب چهارمین پول پوزیشنش در فرمول یک، از هدف مشخصی که برای مسابقه‌ گرندپری ابوظبی دارد، گفت.

بوتاس با اختلاف 0.172 ثانیه‌ای با لوئیس همیلتون، مسابقه‌ پایانی فصل را از جایگاه نخست استارت خواهد زد.

فنلاندی که مسابقه‌ گرندپری برزیل را -در حالی که رده‌ اول را در اختیار داشت- به سباستین فتل واگذار کرد، گفت که برای شکست آلمانی و البته همتیمی‌اش، برنامه دارد.

هم در آخرین تمرین بهتر شدم و هم در طول تعیین خط.

از هر جایی که ‌می‌توانستم زمان پیدا کردم. همه چیز تحت کنترلم بود و با ماشین راحت بودم.

اولین دورم در مرحله‌ پایانی خیلی خوب و برای کسب پول کافی بود.

واقعا از نتیجه‌ برزیل ناراحت شدم. اما در این مسابقه از خط یک استارت می‌زنم و تشنه‌ برد هستم.

یک هدف مشخص برای مسابقه‌ فردا دارم. مطمئنم که شما از من حمایت خواهید کرد. از همه‌ شما ممنونم.

تیرهای نقره‌ای برای اولین بار از گرندپری آذربایجان، ردیف اول استارت را به نام خود ثبت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی