آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ولف رابطه بین همیلتون و بوتاس را تحسین می کند

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ

جو تیم مرسدس در پایان فصل 2016 ، وقتی که نیکو روزبرگ قهرمان شده بود و تصمیم به جدایی از فرمول یک گرفته بود بسیار متشنج بود، روزبرگ و همیلتون رابطه ی خوبی نیز با هم نداشتند، اما به نظر می رسد پیوستن بوتاس به مرسدس باعث آرام شدن اوضاع شده است.

توتو ولف در این رابطه می گوید:

از نظر من والتری در حد انتظارات ما عمل کرده است، وقتی می خواستیم او را به خدمت بگیریم از کیفیت هایش آگاه بودیم. در پیست هر چه که از او می خواهیم را انجام می دهد و این عملکرد در هر مسابقه هم بهتر می شود، خود او هم هر مسابقه پیشرفت می کند و این چیز خوبی است.

ولی در یک زمینه بهتر از انتظارات ما عمل کرد، البته هر دوی شان این طور بودند و آن این است که چه طور با هم کار کنند. آن ها با هم کنار می آیند و به هم احترام می گذارند، هم در پیست و هم در بیرون آن؛ واقعا همین طور است.

وقتی به اصل مطلب رسیدم که لوئیس در سیلورستون گفت به او (والتری) کمک می کنم تا در مسیر درست با من همراه باشد، این یک احترام اصولی بین یک راننده و دیگر راننده است، آیا در گذشته و در تیم دیگری دیده بودید که دو نفر این گونه باشند؟

توتو ولف-لوییس همیلتون-والتری بوتاس

ولف هم چنین بیان کرد که هماهنگی تیمی آن ها چه قدر با سال قبل متفاوت است.

او افزود:

رابطه ی شخصی بین لوئیس و والتری کاملا با رابطه ی لوئیس و نیکو متفاوت است. رابطه ی کاری آن ها نیز از زمین تا آسمان فرق دارد که باعث پویایی بیشتر تیم شده است، چون همه یک طور تاثیر می پذیرند، یا منفی یا مثبت.

ولف می گوید که از عملکردشان تا به این جای فصل نیز راضی است.

او گفت:

یک عامل برهم‌زننده ی منفی ای وجود ندارد. می توانم بگویم که از عملکرد‌مان راضی هستم. چون اگر قبل از زمستان به من می گفتید که شش مسابقه را خواهی برد و هشت پول پوزیشن نیز کسب خواهی کرد من قبولش می کردم.

ولی از چیزی که نتایج نشان می دهند کار سخت تر بود چون رقابت خیلی نزدیکی با فراری داشتیم. در بارسلونا سباستین خیلی به لوئیس نزدیک بود و در سوچی و اسپیلبرگ نیز خیلی به والتری نزدیک بود.

در کل می توانم بگویم که با توجه به همه‌ی تغییراتی که بود خوب بودیم. همه می دانستیم که چه قدر سخت خواهد بود تا بعد از تغییرات اساسی قوانین هنوز هم قدرتمند باقی بمانیم، چون هیچکس قبلا موفق به این کار نشده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی