آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

بنابراین زردهای فرانسوی بهای این کار را با تلاش بسیار جبران کردند. رنو توانست تا پایان فصل ۲۰۱۶ به قدرت مناسبی برسد. این شرکت از همان موقع توسعه کانسپت پیشرانه خود را آغاز کرد تا بتواند در نزدیکی مرسدس و فراری قرار گیرد. اما از ابتدای فصل ۲۰۱۷ اعتماد آن‌ها به MGU-K جدید از بین رفت. همین مسئله باعث شد تا آنها از MGU-K قدیمی استفاده کنند.

سیریل ابیتبول، مدیر اجرایی تیم رنو، در این‌ باره می‌گوید:

جاه‌طلبی‌های من خیلی بزرگ بود. اتفاقات بد پشت سر هم افتاد. اگر به شما بگویم این مشکلات پیش‌بینی شده بود، نمی‌توانم اثبات کنم درزمینه فرمول یک حرفه‌ای هستم!

این واقعیت است که بعضی‌اوقات پیشرانه ما خراب می‌شود. واحد کنترل الکترونیکی (ICE) طراحی متفاوت و ERS معماری خاصی نسبت به رقبا دارد. رک‌ و پوست‌ کنده بگویم، ما بیشتر از دیگران کار و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم حداکثر نتیجه را بگیریم.

اما اشتباهات کوچک باعث شده، اطمینان رانندگان به پیشرانه رنو از بین برود. وقتی شما MGU-H، توربو شارژ و MGU-K را از پیشرانه‌ های مختلف بر می‌دارید، تقریباً یک هیولا می‌سازید!

رنو-سیریل-ابیتبول-نیکو-هالکنبرگ

نیکو هالکنبرگ

وی در ادامه گفت:

در بخش شاسی نیز متأسفانه مشکلاتی داریم. من قبول دارم که تیم فنی ما از مکانیک‌ها و مهندسان جوان تشکیل‌ شده، به همین خاطر تا مدتی باید با کم‌ تجربگی آن‌ ها دست‌ و پنجه نرم کنیم. اعتقاد دارم که برای فصل بعد وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

ما در سال آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم؛ چرا که به روش‌ های جدید و قابل‌ اعتمادی درزمینه ساخت و تولید قطعات روی آوردیم. البته امیدواریم به نا امیدی منجر نشود.

حال باید دید در ادامه فصل 2017 و همچنین در سال بعد چه اتفاقاتی برای این تیم رقم خواهد خورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی