آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

استرول : پیشرفتم را مدیون لو هستم

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

استرول که با حواشی زیادی وارد فرمول یک شد، در ابتدای فصل با مشکلات زیادی رو به رو بود و به شدت از سوی منتقدین مورد حمله قرار گرفت. اما پس از چند مسابقه راننده جوان ویلیامز توانست با محیط جدید سازگار شده و به اولین امتیاز خود در مسابقه خانگی خود در کانادا رسید و پس از آن نیز اولین سکوی دوران حرفه ای خود در باکو را به دست آورد.

همانطور که استرول از شرایط سخت ابتدای فصل جدا شده است اعلام کرد بدون کمک پدی لو نمی توانست روز های سخت خود را پشت سر بگذارد:

من و لو توانستیم به خوبی همکاری کنیم، من وقت زیادی را با او بودم. او یک فرد بسیار مهم در تیم است، او یک رهبر واقعی است. او فردی تاثیر گذار در تیم است و من احترام زیادی برای او قائل هستم.

تحت حمایت و راهنمایی پدی لاو، استرول توانست چیز های جدید بیاموزد و بر احساسات خود غلبه کند و کاملا تمرکز خود را بر روی مسابقات بگذارد.

استرول ادامه داد:

شما نمی توانید اولین قدم خود را برای رسیدن به برد بردارید. اگر با عملکرد خود، خودتان را شگفت زده کنید خوب است اما اگر نتوانستید باید برای آن سخت تلاش کنید.

اگر بخواهید در اولین حضور و در سن 18 سالگی همه را به چالش بکشید کمی بلند پروازانه است. باید واقع گرا باشید و در طول مسابقات هفته به هفته با تلاش و کمک تیم رو به جلو حرکت کنید. اگر احساساتی شوید و از حد خود خارج شوید مطمئنا همه چیز را از دست خواهید داد.


پدی لو نیز معتقد است شارژ انگیزشی راننده جوان تیمش باعث شده تا او اعتماد به نفس خود را افزایش داده و مهارت های خود را بهتر نشان دهد.

پدی لو گفت:

او به خوبی مسابقه می دهد. چیز های بسیار خوبی در طول مسابقات از خود نشان داده که باکو نمونه بسیار خوب آن است.

او به خوبی توانست از حوادث دوری کند و خود را به رده های بالا برساند و سرعت مسابقه ای خوبی نیز داشت. معمولا چنین عملکردی بعد از چند سال به دست می آید و اینکه او توانسته در چنین زمان کوتاهی خود را به این مرحله برساند واقعا خوب است.

خودرو در حال ارتقا است و در دو یا سه سال بعد خواهیم دید با پیشرفت خودرو او نیز به یکی از رقبای سرسخت تبدیل خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی