آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

در حال حاضر تیم آلمانی با 39 امتیاز بیشتر نسبت به فراری به تعطیلات تابستانی می رود. با این حال، همیلتون احساس می کند این اختلاف برای قهرمانی کافی نیست. او در این باره گفت:

ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم؛ در حالیکه تیم فراری بیشتر از فرصت ها استفاده کرده. من امیدوارم دیگر امتیازات را به راحتی از دست ندهیم.

مرسدس نمایش قدرتمندانه ای در گرندپری بریتانیا داشت و توانست فقط در یک مسابقه 22 امتیاز از رقیب خود فاصله بگیرد. اما یک-دوی فراری در مجارستان کافی بود تا 16 امتیاز را جبران کنند.

در آن مسابقه، همیلتون در جبران فداکاری هم تیمی خود والتری بوتاس، جایگاه سوم خود را به او تقدیم کرد که البته در نتیجه کلی تیم تغییری ایجاد نکرد؛ اما برای راننده بریتانیایی 3 امتیاز غیر قابل جبران از دست رفت. وی درباره اتفاقات پیش رو می گوید:

من نمی دانم چرا در آن آخر هفته با فراری قابل مقایسه نبودیم، اما می دانم که این اتفاق در مسابقه بعدی رخ نخواهد داد. خوشبختانه ما اسپا را پیش رو داریم که شرایطی شبیه به سیلوراستون دارد.

من معتقدم ما در اینجا محکوم به برد هستیم، اما این موضوع نیاز به تلاش 100 درصدی تمام پرسنل تیم دارد.

او همچنین درباره 11 مسابقه ای که در سال 2017 سپری کرده نظر خود را اینگونه بیان می کند:

بسیار جدی و (نیازمند) تمرکز فیزیکی، ذهنی و روحی. و بسیار زمان خوبی برای داشتن تعطیلات تابستانی است.

تا به اینجا فصل بسیار سختی بوده است. تعطیلات زمان بسیار خوبی برای سپری کرده زمانی در کنار خانواده یا هر کار دیگر است تا آماده برگردید. من امیدوارم تیم من قوی برگردد؛ و من هم سعی می کنم قویتر باشم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی