آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

رابطه کارلوس ساینز و دنیل کویات بهبود یافته است

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ب.ظ

کارلوس ساینز - دنیل کویات


این دو هم تیمی ماه گذشته در اولین دور گرندپری بریتانیا با هم برخورد داشتند. کویات در خروج از پیچ بِکِتس، چسبندگی لازم را نداشت و با کناره خودروی ساینز برخورد کرد. این مسئله سبب درگیری لفظی بین دو راننده تورو روسو شد.

ساینز در این مورد می‌گوید:

مشکل ما از همان تعیین خط شروع شده بود.

من آماده بودم که همه چیز را برای مسابقه بگذارم و کنار رفتن از مسابقه در دور اول به خاطر موضوعی که کنترل آن دست شما نیست، شیوه خوبی برای به پایان رساندن آخر هفته نیست.

این شرایطی است که یک بار در عمر شما ممکن است رخ دهد. این اتفاق برای من در سیلورستون افتاد و امیدوارم همین یک بار بوده باشد.

نگرانی ها از این بود که این تصادف می‌تواند پایانی بر همکاری ساینز و کویات در یک تیم باشد. راننده اسپانیایی می‌گوید:

در آن لحظه قطعا [آن برخورد] خیلی شرایط را سخت کرد، اما زمان همه چیز را بهبود می‌دهد. مثل معروفی هست که می‌گویند گذر زمان همه چیز را حل می‌کند.


راننده اسپانیایی ادامه می‌دهد:

بعد از یک یا دو هفته اتفاقات را پشت سر می‌گذارید و دیگر به آن چه رخ داده فکر نمی‌کنید. هر دوی ما به اندازه کافی بالغ هستیم که از این موضوع بگذریم.

سال‌های زیادی است که ما هم دیگر را به خوبی می‌شناسیم و شرایط مشابه را در سطوح پایین‌تر تجربه کرده‌ایم. حالا زمان رفتن به ادامه راه است.

تیم با اعلام این که از شرایط ناراضی است کار خود را انجام می‌دهد. آن‌ها تلاش می‌کنند تا از تکرار این حادثه پیش گیری کنند.

دو راننده احتمالا یک فصل کامل دیگر را نیز باید در کنار هم سپری کنند. به نظر می‌رسد تورو روسو تصمیم گرفته برای سال 2018 ترکیب فعلی را حفظ کند.

راننده اسپانیایی پس از آن که در ماه جولای به تیم گفته بود در صورت عدم راه یابی به تیم اصلی ردبول، تورو روسو را ترک می‌کند به مشکل خورده بود. ردبول و تورو روسو به او گفته بودند که یک سال دیگر نیز با تیم قرارداد دارد. ساینز در این باره می‌گوید:

تنها هدف من این است که در آینده راننده ردبول شوم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی