آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ساینز: مدیران ردبول علیه من هستند

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ


کارلوس ساینز راننده اسپانیایی تیم تورو روسو از اینکه کریستین هورنر و هلموت مارکو بر علیه او هستند ابراز رضایت ندارد.

ساینز که پس از گرندپری اتریش اذعان که انتظار اینکه 4 سال در تورو روسو بماند را نداشته است و پس از این جریان دکتر هلموت مارکو مدیر تیم ردبول به او گفت که نباید نمک خورد و نمکدان شکست. منظور ساینز این بود که پس از 4 سال باید پیشرفت کند و به تیم اصلی ردبول برود نه اینکه همچنان در تیم دوم باقی بماند.

کریستین هورنر نیز چندی پیش اعلام کرد برای سال 2018 کارلوس ساینز در تورو روسو باقی خواهد ماند. ساینز در آخرین مصاحبه با سایت فرمول یک گفت که نظرات قبلی اش جاه طلبی محض بوده است. ساینز در این باره گفت:

من نظرم را در لحظه بیان کردم. حتی شاید میتوانستم از کلمات دیگری استفاده کنم.

این موضوع چیزی نیست که من از آن لذت ببرم، دیدن کریستین و هلموت مارکو علیه من خوشایند نیست اما این موضوعات در فرمول یک پیش می‌آید.

از دید من چیزی بجز جاه طلبی محض نیست. گاهی اوقات آتش جاه طلبی باعث می‌شود بعضی حرف ها را بی جا بزنی اما من همین هستم. هدف های بالایی دارم. باید از این موضوع بگذریم.

کارلوس ساینز - گرندپری مجارستان 2017

کارلوس ساینز – گرندپری مجارستان 2017

در حالی که هورنز می‌گوید مکس ورشتپن و دنیل ریکاردو سال آینده به هیچ جا نخواهند رفت و در ردبول باقی خواهند ماند اما در رابطه با ساینز می‌گوید که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد روی آن تامل می‌کنیم. هرچند ساینز تلاش دارد به تیم اصلی ردبول بپیوندد. کارلوس در این باره می‌گوید:

تنها هدف من این است که در تیم اصلی ردبول رانندگی کنم. این چیزی است که می‌خواهم و بارها این موضوع را اعلام کردم.

کارلوس ساینز که در سال 2015 همزمان به مکس ورشتپن به تورو روسو پیوست هنوز در این تیم در حال رانندگی است در حالی که ورشتپن اوایل فصل 2016 به تیم اصلی ردبول پیوست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی