آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

امکان بازگشت رومن گروژان به رنو وجود دارد

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ناپایداری و ترمز دو مشکل اساسی برای گروژان بوده اند، گروژانی که هم اکنون در جدول قهرمانی راننده ها در جایگاه سیزدهم جای گرفته است. راهی طولانی برای رسیدن به رویای قهرمانی اش در پیش دارد.

گروژان گفت:

بله من می خواهم که قهرمان جهان شوم، به خاطر همین مسابقه می دهم و به همین دلیل نگرانم.

این که می بینم آخرین بردم مربوط به شش سال قبل و در GP2 می شود واقعا برایم دردناک است، اما از آن موقع به بعد ماشینی که در حد برد باشد نداشته ام.

رومن گروژان - گرندپری بریتانیا 2017

رومن گروژان – گرندپری بریتانیا 2017

واقعیت این است که هاس یک تیم تازه وارد در فرمول یک است و راه زیادی در پیش دارد تا بتواند خود را به جمع مدعیان قدرتمند فرمول یک اضافه کند. آیا این بدین معناست که گروژان به دنبال گزینه های دیگر است؟

گروژان در پاسخ گفت:

راستش آره. اگر روزی شانس این وجود داشته باشد که قهرمان دنیا شوم عالی می شود. وقتی که بخت بالاخره یارت می شود و شانس این را پیدا می کنی که ماشینی که می خواهی را برانی.

زندگی پر از غافلگیری هاست. والتری را ببینید که سال قبل چه طور زندگی اش از یکم تا هفتم دسامبر از این رو به آن رو شد. این چنین اتفاقاتی می افتند.

این که روزی به رنو بازگردم خوشایند خواهد بود، اما آن برای زمانی خواهد بود واقعا بتوانیم در کنار هم قهرمان جهان بشویم، شرایط شگفت انگیزی خواهد بود، اما الان کمی بد موقع است.

[هاس] خوب عمل می کند و من دوست دارم به آن کمک کنم تا بزرگ تر شود. هم اکنون من عضو یک پروژه ی بزرگ هستم. به این که چه کارهایی در کنار هم انجام داده ایم افتخار می کنم و قطعا می خواهیم که بهتر شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی