آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

چیس کری: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی قهرمان شود

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ


چیس کری، مدیر عامل فرمول یک می‌گوید که شخص خاصی در کسب عنوان قهرمانی جهان مورد علاقه او نیست اما امیدوار است که نبرد بین مرسدس و فراری ادامه داشته باشد.

لوئیس همیلتون و سباستین فتل، به دلیل شخصیتهای متضادی که دارند و برخورد عمومی که با طرفدرانشان دارند، از میزان محبوبیت متفاوتی برخوردار هستند.

راننده مرسدس نه تنها به عنوان یک اعجوبه در فرمول یک شناخته شده است، بلکه در کنار آن زندگی تجملاتی و مدسازی وی نیز در رسانه‌های اجتماعی بطور گسترده مورد توجه قرار دارد در حالیکه فتل بر خلاف وی زندگی در کنار خانواده و دور از هیاهوی مسابقات را ترجیح داده است.

چیس کری به اتو بیلد گفت:

هیچ الگویی برای اینکه چه کسی قهرمان شود وجود ندارد.

ما به شخصیتهای متفاوتی نیازمدیم و فتل یکی از قهرمانان بزرگ ورزش ما است حتی اگر با لوئیس متفاوت باشد.

کری درخصوص اینکه چه کسی مورد علاقه اوست تا قهرمان شود تحت فشار قرار گرفت اما چیزی بروز نداد و موذیانه پاسخ داد:

منظور شما راننده آلمانی در ماشین ایتالیایی است یا راننده بریتانیایی در ماشین آلمانی؟

همیشه از من سوال شده و من هم همیشه گفتم من فقط خواهان یک مسابقه خوب هستم.

در واقع کسی که پا جای پای برنی اکلستون در مسابقات گرندپری گذاشته است تنها از هیجان انگیز بودن مسابقات در نیمه اول سال 2017 ابراز خوشحالی کرد.

او ادامه داد:

آرزوی من این است که قهرمان تا مسابقه ابوظبی ناشناس باقی بماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی