آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی


پس از مشکلات عدیده مک لارن با موتور هوندا شرکت ژاپنی پس از رفع مشکلات موتور خود امید تازه ای به این تیم داده است و با توجه به عملکرد خوب مک لارن در چند مسابقه اخیر به خصوص در تعیین خط استافل وندورن راننده جوان این تیم اذعان داشت تیمش در نیم فصل دوم در تمام مسابقات می تواند چهارمین تیم برتر باشد.

مک لارن که روز های سخت زیادی در این فصل داشته است توانست در مجارستان نه امتیاز کسب کند که فرناندو آلونسو در رده ششم و وندورن در رده دهم در حالی مسابقه را به پایان رساندند که برای اولین بار در این فصل شاهد قرار گرفتن دو خودرو مک لارن در بین ده خودرو برتر بودیم.

با این اوصاف اگر مک لارن قصد قرار گرفتن در رده چهارم تیمی را دارد باید از ویلیامز که 30 امتیاز و فورس ایندیا ای عبور کند که 90 امتیاز از آن ها جلوتر در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

اما وندورن همچنان تیمش را چهارمین تیم برتر مسابقات می داند:

من فکر می کنم هدف ما باید رسیدن به رده چهارم تیمی باشد. رقابت در میانه جدول بسیار نزدیک و سخت است. ما مسابقه به مسابقه در حال پیشرفت هستیم و روز به روز احساس راحتی بیشتری در خودرو می کنیم.

تیم مک لارن در تعیین خط بسیار پیشرفت داشته به طوری که وندورن در سیلورستون رده هشتم را به دست آورد و در مجارستان نیز هر دو خودرو بین هشت خودرو برتر بودند.

وندورن ادامه داد:

برای ما قرار گرفتن در رده هشتم در سیلوراستون کمی ناباورانه بود. در هر آخر هفته ما جزییات بیشتری از خودرو را درک می کنیم که به طور محسوسی در مسابقه ما تاثیر دارد. پیشرفت های ما نشان داد ما در مسیر کاملا درستی قرار گرفته ایم.

اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که بعضی پیست ها هنوز مناسب خودروی ما نیست اما در جایی مانند مجارستان ما شانس خوبی برای رقابت داریم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات آینده قدرتمند ظاهر شویم.

وندورن همچنین از اولین نیم فصل فرمول یکی خود چنین گفت:

با تجربه ای که تا به اینجا کسب کردم می توانم بهتر از توانایی های خود استفاده کنم. در چند مسابقه اخیر بسیار نزدیک به کسب امتیاز بودم و توانستم در سرعت نیز کمی خود را به فرناندو نزدیک کنم و از این عملکرد خود بسیار راضی هستم. من در هر مسابقه قدم بزرگی به جلو بر می دارم و به دنبال کسب نتیجه خوب برای تیم و حفظ آن هستم.

با کمک تیم امیدوارم بتوانم خودرو را بهتر بشناسم و آن را مناسب سبک خود تنظیم کنم. ما فقط باید در مسیر درست حرکت کنیم و امیدوارم پیشرفت های که به دست آوردیم را در نیمه دوم به نمایش بگذاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی