آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

راننده آماتور تیم تورو روسو، پیر گسلی می خواهد تجربیات بیشتری در فرمول یک بدست آورد. این جوان 21 ساله تا به حال جانشین دنیل کویات در مسابقات سپانگ و سوزوکا معرفی شده است.

با این حال زمان گرندپری آمریکا با آخرین مسابقه سوپر فرمولای ژاپن تداخل دارد که گسلی هم اکنون در جدول قهرمانی این رقابت ها در رده دوم قرار دارد. او در این باره می گوید:

اگر بتوانم امسال را در فرمول یک تمام کنم، این کار را می کنم. فرمول یک هدف نهایی من و جایی است که می خواهم باشم. این تجربه ای بدرد بخور خواهد بود. من همچنان در حال یادگیری هستم و هر دوری که می زنم، می تواند در آینده من تأثیر بگذارد.

ردبول هنوز برای سرنوشت کویات روسی تصمیم نگرفته و گسلی هم در مالزی گفت که هنوز تصمیم قطعی برای سال 2018 گرفته نشده:

هنوز درباره آن صحبت نکرده ایم. آنها می دانند چه چیزی در سر من می گذرد. اگر این تصمیم با من بود، تا به حال قراردادی را منعقد کرده بودم. اما تنها کاری که می توانم انجام دهم، اینست که روی کار خودم تمرکز کنم و امسال که تا به حال سال خوبی بوده را به اتمام برسانم.

من به (سوپرفرمولای) ژاپن رفتم و تلاش کردم بهترینم را نشان بدهم. همچنین این آخر هفته تجربه خوبی با تورو روسو بود و من تلاش کردم بهترینم را در اختیارشان قرار دهم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی