آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

اما گزارش ها حاکی از آن است که کویات فقط برای همین یک مسابقه پشت ماشین تورو روسو خواهد نشست و آینده وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کویات در مالزی و ژاپن جایگاهش را به پیر گسلی واگذار کرده بود. هر چند که گسلی به خاطر رقابت های سوپرفرمولا ژاپن در آستین آمریکا حاضر نخواهد بود.

دیگر راننده تورو روسو یعنی کارلوس ساینز هم پس از گرندپری ژاپن در سوزوکا تیم را ترک کرد و حالا او راننده رنو است، او در رنو جای جولیون پالمر را گرفته است. این دلایل باعث شد که تورو روسو یک بار دیگر از کویات روسی استفاده کند.

براندون هارتلی دیگر راننده ای است که تیم تورو روسو او را به خدمت گرفته تا در کنار پیر گسلی برای آن ها مسابقه دهد. هر چند که قرارداد هارتلی خارج از برنامه بوده و ممکن است که گسلی برای گرندپری مکزیک در کنار کویات دو راننده تیم تورو روسو باشند.

اما فعلا این احتمال نیز وجود دارد که آمریکا آخرین گرندپری دنیل کویات باشد، همه این ها بستگی به این دارد که هارتلی چه قدر در آستین خوب عمل کند.

بوریس شولمیسترا، تبلیغ کننده رقابت های مسابقه ای در روسیه می گوید:

خیلی به بازی های سیاسی فرمول یک وارد نیستم. اما با توجه به شایعات، اگر من دنیل بودم پس نگران می شدم.

بسیار تاسف برانگیز است که چنین راننده با استعدادی ابتدا از تیم اول به تیم دوم منتقل شود و حالا هم خود را در حال دست و پا زدن ببیند. امیدوارم که اشتباه بکنم.

همه اتفاق ها بستگی به تصمیم هلموت مارکو دارد، او می تواند تصمیم بگیرد که به هارتلی شانس دومی دهد و این یعنی کنار رفتن کویات از مکزیک. تورو روسو به یک مشکل دیگر نیز خورده است، و آن رفتن یکی از اسپانسرهایشان به نام استرلا گالیسیا همراه با ساینز به رنو است.

کارلوس النورو، مدیر برنامه های ساینز می گوید:

آن ها در حال مذاکره با تیم برای بستن قرارداد امسال و سال بعد هستند.

برند نوشیدنی اسپانیایی یکی از اسپانسرهای ساینز از ابتدای حضورش در فرمول یک بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی