آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

کارلوس ساینز راضی از پیشرفتهای رنو

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

کارلوس ساینز گفته است نحوه پیشرفت رنو در رقابت های فصل جاری فرمول یک، او را از تصمیم به پیوستن به این تیم در سال 2018 خوشحال کرده است. این راننده اسپانیایی که از سال 2015 برای تیم دوم ردبول یعنی تورو روسو رانندگی می کند، از فصل آینده به طور قرضی به تیم رنو خواهد پیوست.

در فصل جاری، رنو 10 امیتاز کمتر از تورو روسو گرفته و یک رده پایین تر از این تیم در رده بندی تیمی قرار دارد. ساینز از پیشرفت پایدار تیم رنو در دو فصلی که از پیوستنش به رقابت های فرمول یک می گذرد خشنود است.

دفعات زیادی اتفاق افتاده است که دیده ام رنو چهارمین تیم سریع در رقابت های فرمول یک بوده است. مساله دیگری که من را خوشحال می کند این که می بینیم تمام اعضای تیم در راستای قدرتمندتر شدن و پیشرفت بهتر رنو قدم بر می دارند و هر روز تلاش زیادی برای بهبود شرایط تیم می شود. آنها را زیر نظر دارم، چون موتوری که رنو استفاده می کند با موتور ماشین های تیم تورو روسو یکسان است، پس از پیشرفتی که کرده اند کاملا مطلع هستم.

کارلوس ساینز اسپانیایی معتقد است انتقالش به تیم رنو نقطه عطفی در زندگی حرفه ایش خواهد بود.

فکر می کنم وقتی یک راننده، به تیمی می پیوند که به عنوان یک کمپانی در دنیا شناخته شده است، به این معنی است که وی اکنون عضوی از یک سازمان بزرگ است، نه فقط در دنیای رشته های موتوری، بلکه در دنیای کمپانی های تولید کننده خودرو. به علاوه، نکته مهم تر این است که تیم رنو در صدد کسب عنوان قهرمانی جهان است. آنها چنین هدفی را در بازه زمانی نه چندان بلند دنبال می کنند و به همین خاطر به من اعتماد کرده اند. چنین هدفی دشوار است و من قصد دارم در سال 2018 به انها کمک کنم. هنوز در مورد رتبه هدف آنها در سال 2018 بحثی نکرده ایم، شاید سومی و شاید چهارمی هدف تیم رنو باشد. قصد دارم با تمام توان به تیم رنو کمک کنم تا بیشترین امیتازات ممکن را کسب کنند و با کمک نیکو هالکنبرگ قدم به قدم به موفقیت نزدیک تر شویم.

رویای کودکی

ساینز می گوید پیوستن به تیم فرمول یک رنو رویایی است که به واقعیت می پیوندد، از آنجایی که قهرمان کودکی اش یعنی فرناندو آلونسو از تیم Enstone به شهرت دست یافت. در اکتبر سال 2006 پس از انکه پدرش چند دور نمایشی در پیست بارسلونا انجام داد، کارلوس کوچک این شانس را داشت تا در ماشین آلونسو بنشیند.

این همان چیزی است که من را خیلی خوشحال می کند. اول از همه اینکه پا به تیمی می گذارم که رویای کودکی ام بوده است، تیمی که مسیر پیشرفت را پیدا کرده است، تیمی که از میانه های سال 2016 به دنبال جذب کردن من بوده. من با دیدن رقابت ها فرناندو همراه با رنو به فرمول یک علاقه مند شدم، شاید سال 2003 یا 2004 بود. همواره از مسئولین تیم رنو بخاطر اعتماد به من سپاسگذار خواهم بود، اتفاقی که بالاخره رخ داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی