چرا رومن گروژان از طرفداران سنگاپور است؟

هاس در دو مسابقه گذشته که خودروها نیازمند حداقل داونفورس و حداکثر سرعت بودند- نتایج متفاوتی گرفت. فرانسوی، مسابقه بلژیک را در رده هفتم به پایان رساند اما در ایتالیا از رقبا عقب ماند و پانزدهم شد.
در ایتالیا، همه بحث سر مقاومت هواست و البته یک تنظیمات مناسب با داون فورس پایین اما در اسپا تعداد پیچها بیشتر بود و میتوانستیم، پتانسیل ماشین را بیشتر به نمایش بگذاریم.
در ایتالیا تقلا کردیم البته تمرینات روز جمعه خوب بود اما در کل، یک گرندپری دشوار و پیچیده را پشت سر گذاشتیم.
یکبار دیگر تیمها باید بالهای خودرو با تنظیمات خاصی به پیست بفرستند اما این بار برای یک پیست خیابانی که نهایت داون فورس را نیاز دارد. وقتی از رومن گروژان پرسیدند که آیا این پیست مناسب تیم هاس است او پاسخ داد:
بله. هروقت با نهایت داون فورس رانندگی کردیم، نتیجه بهتری گرفتیم.
وقتی صحبت از مقاومت هوا و داون فورس باشد، کارایی ما بیشتر میشود. نکته مهم در مورد سنگاپور به دما رساندن تایرها در پنجره عملیاتی آنهاست.
اگر بتوانیم این کار را به خوبی انجام بدهیم، مسابقه خوبی خواهیم داشت اما خب این هدف به راحتی به دست نمیآید.
گرندپری سنگاپور امسال دهساله میشود. علیرغم سن کمش، این مسابقه بین تماشاگران و رانندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است.
من گرندپری سنگاپور و در کل رقابت در شب را میپسندم.
یک خوشگذارنی ناب خواهد بود. تصاویر زیبایی خلق خواهد شد. سنگاپور یکی از بهترین مسابقاتی است که میتوانید در شب تجربه کنید.
مسابقه دادن در شب راحتتر است. نور تغییر نمیکند. همیشه به طور یکسان روشنایی خواهید داشت و نیازی به تعویض ویزور ندارید. رانندگی با سرعت بالا در آن شرایط، بینظیر است.
سنگاپور برای هواداران، یک رقابت متفاوت در تقویم است. مخصوصا برای مهمانان ویژه که بعد از مسابقه، برای خودشان جشن میگیرند.
همه منتظر این مسابقه هستیم. یک پیست چالشبرانگیز. گرما و رطوبت هنگام برگزاری مسابقه بالا خواهد رفت. عوامل دیگری هم هیجان این مسابقه را افزایش میدهند.
بیصبرانه منتظر شروع رقابت و دیدن نتایج تیم در بندر مارینا هستم.