آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

لوئیس همیلتون، آخر هفته آینده در ادامه مسابقات در آستین با تمام توانایی‌هایی که دارد مبارزه خواهد کرد، اما صدرنشین جدول قهرمانی فصل از انجام هر کار خطرناکی در حفظ عنوان قهرمانی 2017 پرهیز خواهد کرد.

59 امتیاز اختلاف راننده مرسدس در جدول رانندگان بدین معنی است در صورتیکه یکشنبه آینده پیروز گرندپری آمریکا شود و رقیبش سباسیتن فتل نیز مقامی بهتر از ششمی کسب نکند، او قادر خواهد بود عنوان قهرمانی این فصل را بدست آورد.

همیلتون گفت:

من احساس می‌کنم برای مسابقه آخر هفته آینده وضعیت خوبی دارم.

فکر می‌کنم با توجه به تجریه‌ای که دارم می‌دانم چه زمانی فشار بیاورم و چه زمانی عقب بکشم، شما در مالزی دیدید که من چگونه این حرکت را انجام دادم.

من در هر مسابقه‌ای برای کسب پیروزی شرکت می‌کنم.فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

همیلتون آخرین قهرمانی خود – سومین قهرمانی جهان – را در همین پیست آستین در مصاف با راننده دیگر مرسدس یعنی نیکو روزبرگ در حالیکه 3 هفته تا پایان مسابقات فصل باقیمانده بود بدست آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی