آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

پرز که از سال 2014 همراه با تیم فورس ایندیا بوده، درست قبل از وقفه تابستانی فرمول یک گفته بود که آینده اش به زودی مشخص خواهد شد ولی او بیان نکرد که با کدام تیم به توافق خواهد رسید.

اما با اینکه هنوز قرارداد با فورس ایندیا به طور صدرصد قطعی نشده است، سزانور بر این باور می باشد که پرز حضورش در تیم فورس ایندیا را برای یک سال دیگر ادامه خواهد داد.

او اذعان می کند:

ما هنوز به طور کامل با سرجیور پرز قرارداد نبستیم ولی از آن نیز دور نیستم.

فکر می کنم که بتوانیم تا مسابقه بلژیک آن را عملی کنیم. احتمال بسیار زیاد قصد ما ادامه دادن با همین راننده های فعلی برای سال آینده می باشد ولی من نمی توانم این را به طور قطعی بیان کنم زیرا هیچ کدام آنها هنوز قرارداد امضا نکرده اند.

وی همچنین ادعا کرد که گزینه های دیگری نیز بر روی میز دارند که احتمالا شامل پاسکل ورلاین از تیم سائوبر می باشد. او ادامه می دهد:

همیشه باید یک برنامه دوم وجود داشته باشد.

بنابراین، اگر به هر دلیلی ما موفق به عقد قرارداد با آنها نشدیم که احتمال زیاد می شویم، پس باید به اطراف بنگریم و به دنبال گزینه های دیگری باشیم که شامل پاسکل ورلاین می شود. او چندان بد نیست!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی