آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

در این مقطع از فصل، بسیاری از تیم ها توجه خود را به طراحی ماشین فصل آینده معطوف کرده اند ولی ویجی مالیا در این هفته تاکید کرد که فورس ایندیا با جدیت روی این فصل تمرکز کرده است.

ویجی مالیا گفت:

عملکرد ما افت نکرده است. توسعه ماشین ما همچنان ادامه دارد که این ارتقاها برای ماشین سال 2018 ما نیز سودمند خواهند بود.

ما همچنان بخش های جدیدی را به ماشین خود اضافه می کنیم و در مسابقه سنگاپور هردو ماشین ما آپدیت هایی دریافت خواهند کرد.

فورس ایندیا هم اکنون در رده چهارم جدول سازندگان سال 2017 قرار دارد. راننده های این تیم یعنی سرجیو پرز و استبان اکون تنها با اختلاف سه امتیاز به ترتیب در رده های هفتم و هشتم جدول رانندگان سال 2017 قرار دارند.

ویجی مالیا افزود:

این حس خوبی برای تیم ماست که در رده چهارم جدول قهرمانی قرار داریم. نمایش قدرتمند ما در مونزا، دهمین بار در این فصل بود که هردو ماشین امتیاز کسب کردند که این نتیجه تلاش فوق العاده تمام تیم است. در هفت مسابقه باقی مانده تا پایان فصل، ما باید آنچه را که در طول فصل تا به حال انجام داده ایم، ادامه دهیم. ما باید استوار باشیم، از فرصت هایمان استفاده کنیم و امتیازات را کسب کنیم.

سرجیو پرز 2017

سرجیو پرز 2017

استفاده کردن از فرصت ها که در صحبت های ویجی مالیا آمده، این تضمین را می دهد که در ادامه فصل دیگر تصادفی که به ضرر تیم تمام شود، رخ نخواهد داد.

سرجیو پرز در پیست خیابانی مارینا بی عملکرد خوبی داشته و در سال گذشته این مسابقه را با کسب امتیاز به پایان رسانده است.

دوام و استقامت به شدت در پیست گرم و مرطوب سنگاپور آزمایش می شود. مسابقه این هفته به طور معمول یکی از سخت ترین مسابقه ها در تقویم فرمول یک برای راننده ها و ماشین هاست.

تام مک کولو مهندس اصلی مسابقه فورس ایندیا اذعان کرد:

سنگاپور آخر هفته سختی خواهد بود. این پیست حتی در شب، گرم و مرطوب است و به این معنی است که رساندن آب به بدن اهمیت زیادی دارد. به طور مشخص راننده ها در  این پیست باید در شرایط عالی بدنی خود باشند. سنگاپور طولانی ترین پیست سال است و هر تیم باید بسیار دقیق باشد و به ماشین خود اطمینان کند. برخورد با دیوار ها قابل بخشش نیست و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

این پیست با مونزا بسیار تفاوت دارد و جهت گردش آن، برخلاف عقربه های ساعت است و بر اساس نقشه اصلی پیست، با 23 پیچ، بیشترین پیچ را در تقویم فرمول یک دارد.

پیچ ها به طور مساوی به چپ و راست تقسیم شده اند و بیشتر آنها تنگ، باریک و با سرعت پایین هستند. تعیین خط در این پیست بسیار اهمیت دارد چون فرصت های سبقت گیری چندانی وجود ندارد ولی با وجود این شرایط، این مسابقه اغلب زیبا و سرگرم کننده بوده و حضور ماشین ایمنی در آن رایج است.

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی