آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

هورنر از اولویت‌های ردبول می‌گوید

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بنابر گفته‌ کریستین هورنر، مهیا کردن خودرویی که پتانسیل کسب برد را در سال 2018 داشته باشد، یکی از شروط کلیدی دنیل ریکاردو برای تمدید قرارداد با ردبول است.

در اوایل همین هفته، مسوول بخش موتوراسپورت کمپانی ردبول،دکتر هلموت مارکو اعلام کرده بود که ریکاردو عملا در سال 2019، راننده‌ای آزاد خواهد بود. علاوه بر آن پیرمرد اتریشی به تمایل گورکن به جدایی از این تیم هم اشاره کرد.

دکتر مارکو این را هم گفت که ردبول برای جدایی احتمالی راننده‌ استرالیایی خود هم برنامه‌ای دارد. اما تیم حداکثر تلاش خود را برای نگه داشتن رانندگان فعلی خود به خرج می‌دهد.

کریستین هورنر در آخرین مصاحبه‌ای که با شبکه‌ اسکای داشت با تاکید بر گفته‌های مارکو از ترکیب تیمش گفت:

ما از این که این دو راننده را در تیم داریم بسیار خرسندیم و می‌خواهیم برای مدتی هر دوی آن‌ها را در اختیار داشته باشیم.

در پایان فصل بعد، این برای اولین بار خواهد بود که قرارداد دنیل به پایان می‌رسد. او به مدت ده سال بخشی از خانواده‌ ردبول بوده بنابراین برای اولین بار در دسترس دیگر تیم‌ها خواهد بود.

این به معنی جدایی او از تیم ما و یا تمایل ردبول به کنار گذاشتن او و استخدام راننده‌ جدیدی نیست.

اولویت ما نگه داشتن هر دو راننده‌ی فعلی است.

هورنر هم مثل اتریشی عقیده دارد که ردبول برای هر اتفاقی که در آینده خواهد افتاد، آماده است.

داشتن چندین گزینه برای شرایط مختلف بسیار مهم است. پرورش رانندگان جوان مثل کارلوس ساینز یکی از آن‌هاست. اما همان طور که گفتم اولویت با تمدید قرارداد با دنیل و نگه داشتن طولانی مدت مکس ورستپن است.

حالا ساخت خودرویی که پتانسیل کسب نتایج دلخواه ما و رانندگانمان را داشته باشد -و ما می‌دانیم که این ویژگی را خواهد داشت- وظیفه‌ ماست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی