آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

میک شوماخر در ماشین فرمول یک بنتون در اسپا

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

میک شوماخر، پسر 18 ساله قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول یک جهان، مایکل شوماخر، یکی از اتوموبیل‌های پدرش را در گرندپری بلژیک همین آخر هفته پیش رو به نمایش خواهد گذاشت.

سابین کیم، سخنگوی خانواده شوماخر ضمن تائید این خبر در گفتگو با رویترز اعلام کرد که شوماخر جوان خودروی اسپک 1994 بنتون را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین مسابقه فرمول یک که مایکل در پیست اسپا در سال 1992 در آن به مقام دست یافت، خواهد راند.

شوماخر بزرگ، اولین امتیاز رکورد 91 پیروزی تاریخی خود را برای تیم بنتون در گرندپری 1992 بلژیک بدست آورد. او اولین مسابقه‌اش را درست یک سال قبل از این در اسپا همراه با تیم جردن تجربه کرده بود. وی دو عنوان برای تیم انستون بیسد( Enstone-based ) در اولین حضورش در B194 که قرار است پسرش روز یکشنبه با آن رانندگی کند، کسب کرد.

مایک شوماخر در حال حاضر در مسابقات قهرمانی فرمول 3 اروپا رده یازدهم را در اختیار دارد و اولین سکویش را در انتهای سری مسابقات در مونزا در ماه آوریل بعد از اتمام دوره‌اش در فرمول 4 بدست آورد.

مایکل شوماخر طی حادثه‌ای در سال 2013 در اسکی از ناحیه سر به شدت آسیب دید. قرار است روز پنجشنبه از مجموعه خصوصی وی مشتمل بر تمامی خودروهایی که وی با آنها رانندگی کرده است از اولین کارت تا آخرین مرسدس F1 و همچنین جامها، جوایز و لباسها و لحظات مسابقاتش در دنیای موتور کلن منتشر شود.

لوئیس همیلتون در روز یکشنبه در صورت کسب شصت و هشتمین رده اول شروع مسابقه( پل پوزیشن ) می‌تواند با رکورد مایکل شوماخر برابری نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی