آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

مکلارن در تلاش برای ساخت موتور خود

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ

زاک براون مدیر مکلارن اعلام کرد که تیم او نمی تواند تا قبل از سال 2021 موتور خود را بسازد.

با بازگشت هوندا به فرمول یک تیم مکلارن دوران بسیار سخت را با این شرکت ژاپنی پشت سر گذاشته است. به همین دلیل مکلارن در تلاش برای جدایی از هوندا است و برنامه ای بلند مدت برای همکاری با رنو تا سال 2020 دارد .

مکلارن همچنین گزینه های خود برای آینده دنبال می کند که یکی از آن ها ساخت موتور توسط خود مکلارن است.

زاک براون هفته گذشته در مونزا گفت:

من فکر می کنم چشم انداز خوبی بعد از سال 2020 پیش روی فرمول یک است. تغییر قوانین موتور، تقسیم بهتر بودجه و همچنین هزینه های کمتر ساخت و طراحی موتور و خودرو اوضاع را بسیار بهتر خواهد کرد. بنابراین بسیار سخت است بخواهیم برای بعد از سال 2020 تصمیم گیری کنیم.

ما کار را بر روی موتور خود انجام خواهیم داد. این کار نیاز به صرف وقت و سرمایه گذاری مناسب است. ما در نظر داریم این کار را انجام دهیم. برای این کار ما نیاز به درک بهتر پلتفرم، قوانین و قواعد ساخت موتور داریم.

تیم ها نمی توانند صد ها میلیون دلار پول صرف ساخت و ارتقا موتور کنند. به همین خاطر آن ها باید با کم کردن هزینه ها و تغییرات قوانین راه را برای ساخت موتور های قوی و برابر را هموار کنند.

زاک براون و ران دنیس - مک لارن

زاک براون و ران دنیس – مک لارن

مدیر ورزشی فرمول یک راس براون مسئول تعریف قوانین موتور های جدید در سال 2021 است. در حالی که طرح اولیه موتور از پیچیدگی کمتر موتور حکایت دارد راس براون امیدوار است کم شدن هزینه ها و ساده تر شدن موتور ها سازندگان بیشتری به جز تیم های شرکت کننده در فرمول یک را به فرمول یک جذب کند.

وی گفت:

ما به دنبال آوردن موتور های جدید و رقابتی در فرمول یک هستیم نه اینکه فقط تعداد سازندگان را زیاد کنیم.

ما از سازنده ها حمایت کامل می کنیم. اما برای این ورزش مانند گذشته سعی داریم موتور های مستقل و رقابتی ایجاد کنیم. آخرین بار کازورث آخرین سازنده موتور مستقل بود که خیلی رقابتی نبود. ما قصد داریم موتور قوی و رقابتی ساخته شود و تمامی تیم ها بتوانند برای برد بجنگند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی