آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

لوئیس همیلتون، راننده ی تیم مرسدس توانست در بخش سوم تعیین خط یکه تازی کند و با ثبت زمان 1:42.553 بالاتر از رقیبش یعنی سباستین فتل قرار بگیرد.


لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر

لوئیس همیلتون و مایکل شوماخر


این دور همیلتون 68 امین پول پوزیشن دوران حرفه ایش را برایش به ارمغان آورد، آن هم در 200 امین گرندپری دوران فرمول یکش، که به این معناست که او حالا به اندازه ی مایکل شوماخر پول کسب کرده است.


همیلتون بیان کرد:

قطعا روز خاصی است. بخواهم راستش را بگویم، می دانستم که آن در دسترس است، و در مقطعی به 68 امین پول پوزیشنم خواهم رسید ولی خیلی به آن فکر نکرده بودم، می توانست زود اتفاق بیفتد یا زمان بیشتری بگیرد.

حالا این جا بودن… خیلی جایگاه غیرمعمولی برای بودن است. من در سال 1996 به این جا آمدم، اولین گرندپری ام بود، مایکل را می دیدم که از پیچ یک بیرون آمد و موتور می غرید، می لرزید و قفسه سینه ام را تکان می داد، بی نظیر بود. آن لحظه وقتی بود که عشقم به این ورزش وارد مرحله تازه ای شد.

حالا من در تعداد پول با او برابرم، پس واقعا باورکردنی نیست، خیلی تجربه ی فروتنانه ای است چون می دانم که مایکل چه اسطوره ایست. این دستاورد بزرگی است که به آن رسیده است و من احساس غرور می کنم که در کنارش هستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی