آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

راننده مک لارن پس از پایان مسابقه توسط ناظرین مسابقه احضار شد، زیرا آلونسو که درحال رقابت با فیلیپه ماسا برای جایگاه دهم بود، در اولین فرصت مناسب به لوییس همیلتون و مکس ورستپن اجازه عبور نداده است و در رقابت بین آن ها مداخله ایجاد کرده است.

ناظرین مسابقه گفتند:

آلونسو هم بر روی فرمان ماشین چراغ آبی را دریافت کرد و هم پرچم های آبی به او بین پیچ های 14و15 دور پنجاه و یکم نشان داده شد اما او به آن ها بی توجهی کرد، همچنین به او چراغ چشمک زن آبی نشان داده شد که به آلونسو اطلاع می داد، بیش تر از یک دور است که به همیلتون راه نداده است.سرانجام او در دور پنجاه و دوم و در پیچ یازدهم به همیلتون اجازه عبور داد.

رانندگان در جلسات خود بیان کرده بودند قوانین بین المللی ورزشی آن ها را موظف کرده است که باید در اولین فرصت به ماشین عقبی اجازه عبور بدهند ولی ما فهمیدیم که آلونسو این کار را نکرده است.

فرناندو آلونسو در نامه به ناظرین نوشت:

برای همیلتون در مستقیمی اصلی امکان عبور وجود داشت اما تا پیچ یازده این کار ایمن نبود.

ناظرین مسابقه قبول کردند که عبور کردن همیلتون در بین پیچ دو تا پیچ نهم ایمن نبود.همچنین آلونسو در آخر مسابقه اصرار داشت کارش در نتیجه مسابقه تاثیر نداشته است.

این اولین بار در سال 2017 است که راننده اسپانیایی جریمه می شود و دو امتیاز پنالتی می گیرد.

او در پایان گفت:

هرچیزی که آن ها تصمیم بگیرند ما قبول خواهیم کرد و تلاش می کنیم در آینده بهتر شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی