با وجود این، در آخرین اقدامش حین تایم‌گیری در پیچ نوزده با دیواره‌ پیست برخورد کرد و به گفته‌ خودش لرزش‌هایی در ماشین حس کرد.

در دور آخر خوش‌شانس بودم. در پیچ نوزده با دیوار برخورد کردم و به مسیرم ادامه دادم. در ادامه لرزش‌ها بیشتر شد اما خوشبختانه تنها یک پیچ باقی مانده بود.

تا جایی که میتوانستم تلاش کردم. میدانستم که این بچه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. وقتی از خط پایان گذشتم خیالم راحت شد. به نمایشگرها نگاه میکردم و منتظر پیام تیم بودم.

فتل در مورد تایم‌های جلسات تمرینی هم گفت:

تا اینجای کار فراز و فرود زیادی داشتیم. دیروز در تقلا بودیم. امروز هم همین طور ولی در تایم گیری ماشین جان گرفت.

سباستین فتل - تعیین خط گرندپری سنگاپور

سباستین فتل – تعیین خط گرندپری سنگاپور

برنده‌ چهار دوره‌ گرندپری سنگاپور از مکانیک‌ها به خاطر تلاش شبانه‌روزیشان و همچنین رانندگان جوان فراری برای کمکشان به تیم تشکر کرد و گفت:

فوق‌العاده بود. دیروز ماشین آن طور که میخواستیم نبود اما تلاش شبانه‌ مکانیک‌ها و البته حمایتی که از مارانلو رسید، کمک ویژه‌ای به ما کرد.

چارلز لکرلک در شبیه‌ساز تایم زد –این موقعیت بین جیوویناتزی و چارلز متغیر است- و به راه حل ‌هایی رسید که خودمان وقت نکردیم پیدا کنیم.

مکانیک‌ها! نمیدانم دیشب چه زمانی خوابیدند. امروز ماشین خیلی بهتر بود. اما شرایط…ماشین در تعیین خط تازه زنده شد! شرایط پیست هم تاثیر زیادی داشت.

با اینکه رقیب اصلی او لوئیس همیلتون در جایگاه پنجم، تعیین خط را به پایان رساند اما فتل محتاطانه در مورد مسابقه‌ فردا گفت:

اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. میدانم که رده‌ استارت در این پیست نقش مهمی دارد اما خب مسابقه‌ای طولانی پیش روی ماست.

این که ماشین ما امروز خوب بود، یک حقیقت امیدبخش برای مسابقه‌ فرداست.

فکر کردن به رده‌ دیگران اذیتم نمیکند. خودمان کارهای زیادی را باید به بهترین نحو انجام دهیم.