آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

شریک جدید هوندا در فرمول یک

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

یوسوکه هاسه گاوا

پیشرفت اندک هوندا در چند مسابقه اخیر تا حدودی از همکاری این شرکت ژاپنی و یک تیم خارجی ناشی شده است.

به گزارش موتوراسپرت شرکت مهندسی ماریو ایلین پس از مشکلات زیادی هوندا به کمک این شرکت آمده و تا حدودی مشکل پایداری و کارایی این موتور را برطرف کرده است.

هوندا هنوز نام رسمی از همکار جدید خود را اعلام نکرده است اما کمک گرفتن این شرک ژاپنی از گروهی خارجی را نیز رد نکرده است.

سخنگوی هوندا گفت:

ما همکاری با گروه های خارجی انکار نمی کنیم اما نمی توانیم جزئیات این همکاری را فاش کنیم.

در حال حاضر ما کار بسیار وسیعی در بخش هیبرید و الکترونیکی خودرو برای فصل آینده داریم و به خوبی می دانیم برای رقابت در فصل 2018 کار بسیار مشکلی پیش روی ماست.

یوسوکه هاسه گاوا نیز از تغییر روش هوندا از تست های موتور های تک سیلندر به موتور شش سیلندر خبر داد و گفت که بررسی عملکرد موتور شش سیلندر اطلاعات بسیار سودمند و باارزشی به هوندا می دهد.

با توجه به پیشرفت هوندا و قرار گرفتن هر دو خودرو مکلارن در ده خودرو برتر زمزمه هایی از قطع همکاری بین این دو به گوش می رسد. آینده هوندا هنوز بستگی به تصمیم تیم مک لارن دارد که مذاکراتی از طرف این تیم برای استفاده از موتور رنو در فصل آینده شده است.

حال باید دید که رنو قادر است با توجه به اینکه در حال حاضر سه تیم از موتور رنو استفاده می کنند تیم چهارم را تامین کند یا نه.

مشکل دیگر مک لارن فرناندو آلونسو است که در صورت ترک این تیم امید این تیم بریتانیایی براى موفقیت در سال های آتی بسیار پایین خواهد آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی