آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

سوزاکا با روزبرگ در شبکه فرمول یک اسکای اسپورت

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

نیکو روزبرگ، دارنده عنوان قهرمانی جهان آخر هفته آتی در گرندپری سوزاکای ژاپن به کارشناسان شبکه فرمول یک اسکای اسپورت ملحق خواهد شد.

در کنار مارتین برندل، دیمون هیل، جانی هربرت و آنتونی دیویدسون، روزبرگ دیدگاه و مهارت منحصر بفردش را در خلال رقابتهای تعیین خط و مسابقه در اختیار بینندگان شبکه اسکای قرار خواهد داد.

راننده آلمانی سال گذشته، فصلی که در آن قهرمان شد، در نبرد سوزاکا در ژاپن به پیروزی رسید.

روزبرگ گفت:

من از اینکه تائید می‌کنم که آخر این هقته در ژاپن به تیم فرمول یک شبکه اسکای ملحق می‌شوم بسیار هبجان زده‌ام.

از زمان بازنشستگی‌ام در سال گذشته تا کنون تنها در چند گرندپری حضور داشتم بنابراین خوشحالم که دوباره به اینجا برمی‌گردم.

در 2016 من یک پیروزی بزرگ را در این پیست بدست آوردم بنابراین دنبال فرصتی می‌گردم که خاطرات و آنچه را که در سوزاکا دیدم برای دیگران تعریف کنم.

من عاشق این پیست هستم و تماشاچیانش نیز شگفت‌انگیز هستند. این یک فرصت عالی است برای اینکه از طرفداران ژاپنی بخاطر حمایت فوق‌العاده‌ای که در تمام این سالها داشته‌اند، تشکر کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی