پس از اولین تمرین که در هوای بارانی پشت سر گذاشته شد، سباستین فتل در تمرین دوم با اختلاف 0.604 ثانیه‌ای نسبت به هم تیمی خود، کیمی رایکونن، سریع‌ترین زمان را ثبت کرد.

ردبول در پیست خیس سرعت خوبی از خود به نمایش گذاشت و در تمرین دوم نیز با 0.83 ثانیه اختلاف، نزدیک‌ترین تعقیب کننده فراری بود. تیم نوشابه‌های انرژی‌زا حدود 0.7 ثانیه نسبت به مرسدس‌ها برتری داشت. دنیل ریکاردو در این باره می‌گوید:

باید بگویم سرعت فراری بیش از چیزی بود که ما انتظار آن را داشتیم. انتظار داشتیم مرسدس بهترین زمان را داشته باشد و اختلاف کم‌تری با فراری داشته باشیم. اما به نظر می‌رسید امروز مرسدس مشکلاتی دارد.

امروز صبح در شرایط بارانی وضعیت خوبی داشتیم و با لاستیک‌های اینترمدیت به وضوح سرعت بیشتری نسب به دیگران داشتیم.

دلیل این اتفاق را دقیقا نمی‌دانیم اما آن را می‌پذیریم. بعدازظهر نسبت به فراری خیلی رقابتی نبودیم اما مرسدس نیز مشلاتی داشت.

مکس ورستپن نیز می‌گوید فراری خیلی رقابتی بوده اما امیدوار است طی آخرهفته فاصله را با این تیم کاهش دهند:

خودرو امروز خیلی بد نبود اما باید ببینیم چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم زیرا در مقایسه با فراری، به مقدار کافی سریع نبودیم.

اما مطمئن هستم فردا می‌توانیم به آن‌ها نزدیک‌تر باشیم. نمی‌دانم [برای رقابت با فراری] کافی خواهد بود یا نه اما خیلی بد نخواهد بود. خودرو امروز مشکل خاصی نداشت.

سباستین فتل درمورد سرعت فراری محتاطانه صحبت کرد. او همچنین انتظار دارد مرسدس شنبه به رقابت بازگردد:

حفظ این سرعت در تمام آخر هفته خوب خواهد بود. اما نمی‌دانم دیگران امروز چه‌کار خواهند کرد.

به نظر می‌رسید هر دو مرسدس امروز صبح و بعدازظهر به مشکل برخورده‌اند اما مطمئن هستم فردا برمی‌گردند.

امروز فقط جمعه است. شما چند دور می‌زنید و چیزهایی را امتحان می‌کنید. ماشین از ابتدا خوب به نظر می‌رسید.

چیزهایی را امتحان کردیم اما نهایتا به دلیل پرچم‌های قرمز (به دلیل تصادف گروژان) نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم جلسه تمرین را به پایان برسانیم.

تعداد دورهایی که همه انتظار داشتند را ثبت نکردیم. می‌خواستیم دورهای بیشتری بزنیم و چیزهای بیشتری بفهمیم اما در کل روز خوبی داشتیم.