آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

روحیه جنگیدن همچنان در فراری وجود دارد

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ

وی در مورد مسابقه هفته گذشته گفت:

در طول آخر هفته ما نشان دادیم ماشین قوی داریم. این را از عملکرد خوب مان مشخص بود. کیمی در تعیین خط دوم شد و سباستین در نبردی عالی از آخر خود را به رده چهارم رساند.

هر دو راننده فراری در مالزی مشکل توربو داشتند که باعث شد فتل شرکت در تعیین خط کناره گیری کند و رایکونن نیز نتوانست مسابقه را آغاز کند. با این حال فتل توانست از رده آخر مسابقه را آغاز کند به خوبی خود را به رده چهارم برساند ولی با برخورد با لنس استرول احتمال تعویض گیربکس و دریافت پنالتی را در مسابقه بعدی در ژاپن وجود دارد. اما با وجود تمام این مشکلات آریوابونه مدیر فراری به روحیه بالای تیمش برای مبارزه قهرمانی جهان اشاره می کند:

با این حال کار فراری در چند مسابقه آینده سخت تر خواهد بود چون مشکلات نا خواسته ای برای این تیم پیش آمده است. آریوابونه افزود:

مشکلات ما شرکت کردن سباستین در تعیین خط و کیمی در مسابقه را باز داشت. تیم تمرکز خود را بر روی مشکل گذاشت و توانستیم خودرو را آماده کنیم و با یک استراتژی خوب توانستیم سباستین را به جلو پیش ببریم. این باعث شد به خودمان بیشتر باور داشته باشیم. در آینده ما خودمان خودرو را برای مبارزه ای تمام عیار آماده خواهیم کرد. ما روحیه مبارزه خودمان را تا اخرین لحظه نگه خواهیم داشت.

اختلاف فتل و همیلتون در جدول قهرمانی راننده ها به 36 امتیاز رسیده و در جدول تیمی نیز مرسدس با 118 امتیاز جلو تر فراری در صدر قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی