آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

ردبول شجاع‌تر از مرسدس و فراری

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ

هلموت مارکو

دکترهلموت مارکو معتقد است که وقتی پای بحث اعتماد به استعدادهای جوان به میان می‌آید، نام ردبول در قله‌ شجاع‌ترین تیم‌ها، در بین مدعیان به چشم می‌خورد.

در این برنامه‌ گران، ردبول استعدادهای زیادی را دستچین و به موتوراسپورت معرفی کرده است. نام‌‌های بزرگی چون سباستین فتل و دنیل ریکاردو گواه این مسئله هستند. یکی از آخرین استعدادهایی که در آکادمی ردبول پرورش یافته و آماده‌ ورود به عرصه‌ فرمول یک است، پیر گسلی نام دارد. طبق گفته‌های مارکو در آینده‌ای نه چندان دور خبر ورود این جوان به فرمول یک را خواهیم شنید.

مارکو در این رابطه و با کنایه‌ای نسبت به فراری و مرسدس گفت:

به زودی این خبر[پیوستن گسلی به تورو روسو] را به شما خواهم داد. ردبول در مقایسه با فراری و مرسدس، بسیار شجاع‌تر است و این ما هستیم که رانندگان جوان را پشت فرمان ماشین قرار می‌دهیم. ما طرز تفکر خودمان را داریم و به محض اینکه همه چیز نهایی شود شما را مطلع خواهیم کرد.

هم فراری و هم مرسدس از آکادمی‌های خود حمایت می‌کنند و همواره شاهد ظهور استعدادهای درخشانی از آکادمی این دو تیم بوده‌ایم.

سال گذشته مرسدس دو راننده به فرمول یک معرفی کرد؛ استبان اکون و پاسکال ورلاین. هردوی آنها راهی مانور شدند، تیمی که خواستگاه بسیاری از استعدادهای این ورزش بود.

فراری نیز دست کمی از دست رقیب خود ندارد. آنتونیو جیوویناتزی و چارلز لکلرک دو استعدادی هستند که صندلی‌های سائوبر را برای فصل آینده نشانه رفته‌اند.

تورو روسو، تیم جوانان ردبول، ممکن است در آخر این فصل با یکی از استعدادهایی که در همین تیم ظهور کرد قطع همکاری کند. به نظر نمی‌رسد دنیل کویات که برای دو مسابقه از تیم کنار گذاشته شده است، بتواند جایگاهش را از گسلی جوان پس بگیرد.

با توجه به اینکه در حال حاضر استعداد قابل ملاحظه‌ی دیگری در زمین ردبول یافت نمی‌شود احتمال دارد صندلی دوم تورو روسو به یکی از رانندگان غیر ردبولی مثل مارکوس اریکسن، جولین پالمر و یا حتی رابرت کوبیتسا پیشنهاد شود.

مارکو می‌گوید:

ما ردبول هستیم، با بقیه تفاوت داریم. تصورش سخت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی