آخرین اخبار موتوراسپرت

طبقه بندی موضوعی

جدال راننده های فورس ایندیا، از اروژ تا تلویزیون

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ب.ظ

این دو همتیمی امروز دو بار در پیچ معروف اروژ با هم برخورد کردند. در حادثه‌ اول صدمه‌ای به خودروها وارد نشد اما در تصادف دوم، چرخ عقب پرز پنچر شد و بال جلوی اکون از بین رفت.

این اتفاق بعد از جدال رادیویی گرندپری کانادا و تصادف این دو در گرندپری باکو اتفاق افتاد. اما این بار مدیریت تیم ساکت ننشست و اعلام کرد که دیگر به رانندگانش اجازه‌ رقابتی آزاد را نخواهد داد.

اکون، حرکت پرز  که درست بعد از پیت استاپ دومش بود را “زیاده­‌روی” خواند،

اولا او بی‌دلیل جان خودش و جان مرا به خطر انداخت در حالی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت به سمت اروژ میرفتیم. ثانیا چند امتیاز ارزشمند را از دست دادیم.

او باید مثل یک راننده‌ی حرفه‌ای رفتار کند. امروز چیزی از رفتار حرفه‌ای او ندیدیم.

او با هیچکدام از همتیمی‌هایش این طور رفتار نکرده نمیدانم چرا این کار را با من میکند. با او رو در رو صحبت خواهم کرد. او به زودی پدر خواهد شد. نمیدانم میخواهد خودش را به کشتن بدهد یا نه!

مسخره است.

وقتی از او پرسیدند که آیا در تصادف دوم، مکزیکی او را دید یا نه او پاسخ داد:

البته که مرا دید. اما در تصادف اول مقصر من بودم. سه ماشین بودیم و یک پیچ. شاید مرا ندید .

پرز هم در جواب گفت که انتظار نداشت جوان فرانسوی سبقت خود را در اروژ بگیرد.

میدانستم که کنار من است. اما من هم جایی برای رفتن نداشتم. از ریسینگ لاینم دفاع کردم.

فکر میکردم که سبقت خود را بعد از اروژ و در مستقیمی کمل بگیرد.

با هر راننده‌ای بود همین کار را میکردم. هر کسی هم که جای من بود همین کار را میکرد.

مکزیکی از اتفاق اول گفت و مثل همتیمی‌اش تقصیر را به گردن گرفت. از نظر او این اتفاق به خاطر یک استارت ضعیف افتاد. او به این نکته هم اشاره کرد که موتورش هنگام استارت در حالت درست قرار نگرفته بود.

او فکر میکرد که من این را عمدا انجام دادم به خاطر همین در اقدام دومش با من برخورد کرد.

برخورد اول کاملا تقصیر من بود. از او عذرخواهی میکنم. استبان را ندیدم.

در حادثه‌‍‌ی دوم، او خیلی خوش‌بینانه عمل کرد. اصلا لازم نبود در آن نقطه چرخ به چرخ شویم.

پرز از گرندپری باکو هم گفت. از نظر او، تصادف آن‌ها در آن مسابقه و از دست رفتن شانس سکوی این دو راننده در آن رقابت، دلیل اصلی همه‌ی این اتفاقات است.

بیایید نگاهی به گذشته بکنیم، در باکو او مرا به دیوار کوبید. نمیگویم که امروز از او انتقام گرفتم اما همه چیز از آن روز شروع شد.

این اولین باری است که چنین اتفاقی در طول فعالیتم در فرمول یک می‌افتد. امیدوارم این مشکل را حل کنیم و امتیازهای خوبی برای تیم بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی